استانیاسلاید شو

معاون شهردار مشهد خبر داد

جمع‌آوری روزانه ۱۸۰ تن زباله توسط پاکبانان مشهدی در نجف

کد خبر : 48629

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از جمع‌آوری روزانه ۱۸۰ تن زباله توسط پاکبانان مشهدی برای استقبال از زائرین اربعین در نجف اشرف خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، علی نجفی اظهار کرد: طبق توافقات انجام شده با مسئولان عراقی قرار شد امسال برای اولین بار در کنار رفت و روب و جمع‌آوری زباله معابر پیرامونی حرم امیرالمومنین علی(ع) بخشی از معابر شهر کوفه، حد فاصله بولوار میثم تمار تا مسجد کوفه که محل تردد زائران اربعین است نیز رفت و روب شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس عصر روز چهارشنبه، ۱۶ شهریور، عملیات رفت و روب در این بخش از کوفه توسط پاکبانان مشهدی به طور رسمی آغاز شد.

نجفی افزود: امسال معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد ۶۰۰ نیروی پاکبان، راننده خودرو و پشتیبان در نجف دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۵ خودرو از جمله ۱۰ خودرو مکانیزه جمع‌آوری زباله به همراه ۳۰۰ مخزن ۲۴۰ لیتری زباله، ۲۰۰۰ جارو، ۳۰۰ جارو و خاک‌انداز، ۱۰۰ عدد بیل و ۷.۵ تن پلاستیک زباله مورد نیاز نیز به نجف منتقل شده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد نجفی گفت: طی مدت حضور پاکبانان در نجف ۱۰ کیلومتر به مساحت یک میلیون متر مربع از معابر پیرامونی حرم مطهر و بخشی از مسیر نجف تا کربلا و کوفه روزانه رفت و روب خواهد شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده روزانه حدود ۱۸۰ تن زباله از مناطق مذکور جمع‌آوری و با خودروهای مکانیزه به محل‌های تعیین شده منتقل می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن