اسلاید شوشهری

مهندس سید احمد باقری در گفتگو با صبح مشهد مطرح کرد:

فرش قرمز شهرداری شاندیز برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی

کد خبر : 46442

با عنایت به ظرفیت‌های بالای گردشگری در شهر شاندیز ضمن ارتقای کیفیت زندگی همشهریان ، شرایط مطلوب مناسب را برای حضور گردشگران فراهم می سازیم.

شهردار شهر توریستی شاندیز گفت: تملک بند شماره ۳ مجموعه گردشگری سرخاندیز ( دریاچه ) تا پایان سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

به گزارش صبح مشهد، مهندس سید احمد باقری روز دوشنبه در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد با حضور در غرفه جذاب شهرداری و شورای اسلامی شهر شاندیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: یکی از جلوه های مهم شهرها فضای سبز و حفظ محیط زیست بوده که مورد مطالبه مردم از مدیریت شهری و سایر مسئولین نیز می باشد.

وی افزود: نمایشگاه گل وگیاه که همیشه مورد توجه مردم واقع شده زمینه خوبی برای معرفی دستاوردهای شهرداری ها در زمینه فضای سبز، کسب تجربیات و استفاده از دستاوردهای علمی کلان شهرها و سایر شرکت کنندگان تلقی می گردد و حضور شهرداری شاندیز در همین راستا می باشد.

مهندس باقری با اشاره به مزیت های طبیعی و منحصر به فرد شهر شاندیز و حضور سالانه میلیون ها زائر و گردشگر در این شهر گفت: یکی از وظایف ما نگهداری و توسعه فضاهای موجود و ایجاد فضای عمومی مورد نیاز مردم است که بر همین اساس در تدوین بسته های سرمایه گذاری های بخش خصوص گردشگری تلاش می شود کمترین مداخلات در اکوسیستم و طبیعت شاندیز از جمله رودخانه ها و کوه ها صورت بگیرد.

وی ادامه داد: شهرداری شاندیز به دنبال کسب درآمد پایدار و احیای فضای سبز گذشته است و با هدف رونق تولید و اشتغال به دنبال حفظ این سرمایه ارزشمند طبیعت برای نسل های آینده بوده و برنامه های خوبی برای توسعه شهر آماده و دنبال می نماید.

شهردار شاندیز گفت: به عنوان مثال پردیس طبیعت شهر شاندیز مجموعه ای ۴۰ هکتاری در مجاورت رودخانه ۳۸ کیلومتری این شهر است و سالانه میزبان صدها هزار گردشگر از شهر مشهد و زائرین امام رضا علیه السلام می باشد.

مهندس سید احمد باقری در پایان از مردم عزیز دعوت کرد از نمایشگاه گل و گیاه و غرفه شهرداری شاندیز در محل نمایشگاه بین المللی مشهد سالن انوری بازدید نمایند.

گفتنی است این نمایشگاه از ۲۶ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ آماده بازدید علاقه مندان می باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن