اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

معاون استاندار اعلام کرد:

از ۱۴ شهریور تا امروز بیش از ۷ میلیون زائر به مشهد الرضا (ع) مشرف شده اند

کد خبر : 54716

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: تا امروز سی ام شهریورماه ۰۸۴/۱۴۰ /۷ زائر به مشهد مقدس مشرف شده و از فیوضات زیارت امام رضاعلیه السلام بهره مند شده اند.  

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ حجه الاسلام گنابادی نژاد با اشاره به تداوم ورود زائر به مشهد مقدس گفت: دوره زیارتی با اتمام ماه صفر به پایان نرسیده و کماکان تا پایان تعطیلات و سی و یکم شهریور مشهد مقدس پذیرای زائرین حضرتش می باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی تاکید کرد؛ استان خراسان رضوی و مشهد مقدس همواره برای پذیرش زائران آمادگی داشته و با حضور پویا وداوطلبانه تشکل های مردمی ، اصناف و هیآت مذهبی سال به سال بر کیفیت خدمات ارائه شده به زائران نیز افزوده می شود.

گنابادی نژاد اضافه کرد: در ایام دهه پایانی صفر امسال شاهد جلوه های ممتاز حضور مردمی از سراسر کشور در قالب موکب های خدمت رسان به زائرین بودیم که موجب شد حال و هوای اربعین حسینی در میان زائرین و مجاورین عزادار حرم مطهر رضوی تداوم داشته باشد

همچنین مردم و مجاوران محترم از پیر و جوان و زن و مرد در قالب طرح های متفاوت از :هم محله ای امام رضا تا قرار زیارت ، قرار نوجوانی ، قدمت بر چشم و…. در ابعاد متفاوت به زائرین بارگاه رضوی خدمت رسانی و مهرورزی داشتند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری افزود: هم افزایی اصناف، بازاریان و واحدهای خدمت رسان به زائرین از حمل و نقل و تاکسیرانی تا مراکز اقامتی و مراکز عرضه ارزاق عمومی و … مثل سالهای گذشته قابل توجه و قابل تقدیر بود.

حجه الاسلام گنابادی نژاد؛ به تداوم کار کمیته های ذیل ستاداجرایی خدمات سفر اشاره کرد و گفت: تاکنون از نظارت بر حدود ۱۹ هزار واحد خدماتی ؛ ۲۸۷۲ پرونده به ارزش ۶۸ میلیارد تومان تشکیل شده و از ۵۹۲ شکایت واصله، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به افراد خسارت دیده برگردانده شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن