اجتماعی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خبر داد: دستگیری ۱۴۲ متجاوز مرزی در مرزهاى تایباد

کد خبر : 15737

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از دستگیری متجاوزین و کشف مواد مخدر در مرزهای تایباد خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار “جان نثار” فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت: مامورین جان برکف هنگ مرزی تایباد طی ۷۲ ساعت گذشته موفق به کشف مقادیر زیادی مواد مخدر و دستگیری بیش از ۱۴۰ متجاوز مرزی گردیدند.
سردار “جان نثار” در ادامه تصریح کرد: طی سه روز گذشته، مرزداران هنگ تایباد در دو عملیات جداگانه ایست و بازرسی موفق به کشف ۱ کیلو و ۳۹۸ گرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده و ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک شدند و در همین راستا ۳ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.
وی همچنین با اشاره به دستگیری بیش از یکصد اتباع بیگانه توسط مرزبانان هنگ تایباد گفت: مرزداران این هنگ با اشراف اطلاعاتی و اجرای کمین های متعدد موفق به دستگیری ۱۴۲  اتباع بیگانه که قصد ورود غیرقانونی به داخل خاک کشور  را داشتند گردیدند.
سردار “جان نثار” در ادامه بیان داشت: مامورین ایست بازرسی گروهان مرزی ۱۷شهریور نیز با چشمان تیزبین توانستند مقدار ۵۰۹۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که بصورت خیلی ماهرانه در چندین خودرو جاساز شده بود را کشف نمایند.
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان با اشاره به امنیت مناسب مرزها گفت: مرزداران سرزمین خورشید با نهایت غیرت و شجاعت در کنار عبادت خود به نگهبانی از این آب و خاک می پردازند و دست نا اهلان را از این مرزها قطع می کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن