شهری

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی:

۵۰ برگزیده امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی دولتی، دستگاه قضایی و نظامی و انتظامی تجلیل می‌شوند

کد خبر : 46717

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: تعداد ۵۰ نفر از برگزیدگان امر به معروف و نهی از منکر شامل ۱۲ نفر از دستگاه قضایی، ۲۰ نفر از دستگاه‌های نظامی و انتظامی و ۱۸ نفر از دستگاه‌های اجرایی دولتی تجلیل می‌شوند.

به گزارش صبح مشهد، مهدی رضایی در نشستی خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر ۳ وظیفه تخصصی جهت تجلیل برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی و قضایی را دارد.

وی تصریح کرد: در مراسمی که در روز ۸ خرداد ماه امسال برگزار می‌شود برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی دولتی، نظامی و انتظامی و قضایی خراسان رضوی مورد تقدیر قرار می‌گیرند، برنامه‌ای که قرار بود در اوایل اسفند ماه سال گذشته برگزار شود، اما به‌جهت شیوع موج ششم بحران کرونا ۳ ماه به تاخیر افتاد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با بیان اینکه از مجموع ۱۲۶ دستگاه اداری ۵۶ دستگاه حضوری پررنگ در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر داشتند، خاطرنشان کرد: در مراسم امسال از ۸۶ برگزیده در گام مرحله اول شناخته شدند که از این تعداد ۵۰ نفر به عنوان برگزیدگان نهایی تجلیل می‌شوند.

رضایی اضافه کرد: ۱۲ نفر از دستگاه قضایی، ۲۰ نفر از دستگاه‌های نظامی و انتظامی و ۱۸ نفر از دستگاه‌های اجرایی دولتی با حضور حجت‌الاسلام صدیقی، آیت‌الله علم‌الهدی و سردار نظری تجلیل می‌شوند.

وی بیان کرد: این مراسم از ساعت ۹ تا ۱۲ روز یکشنبه ۸ خرداد ماه در سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با ذکر این نکته همه دستگاه‌های وظایفی عمومی در امر عفاف و حجاب برعهده دارند و موظف به انجام آن هستند، تاکید کرد: اگر هر مجموعه در حوزه کاری خود به مسئولیتش عمل کند دیگر اتفاقاتی تلخی همچون سیلی خوردن خواهر گرامی شهید کاوه را مشاهده نخواهیم کرد و از تمامی مسئولان مجموعه‌های مختلف می‌خواهیم که نظارت بیشتری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه‌ها و زیرمجموعه‌های کاری خود داشته باشند و در کنار سازماندهی نیرهای حفاظت پارک‌ها، بازارها، پاساژها و مترو را داریم و تاکنون ۸۶ نفر به از این قشر به جمع طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر اضافه شدند.

در پایان این نشست جواد غلامی و زهرا اسماعیلی خبرنگاران پایگاه خبری کلمه نیوز و خبرگزاری ایکنا در قرعه‌کشی انجام شده با پیشنهاد سیدمحمد امام‌پور، خبرنگار ضامن خراسان زائر عتبات عالیات شدند و به زودی به این سفر نورانی مشرف می‌شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن