اقتصادی

افتتاح همزمان دونمایشگاه تخصصی ویک نمایشگاه بین‌المللی در مشهد

کد خبر : 55453

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر( موبایل، بلاکچین و رمزارزها، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مخابرات، تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی، بازیهای رایانه ای، قطعات الکترونیک )، دهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمندمشهد وهمچنین چهارمین نمایشگاه تخصصی توسعه کسب و کار و فرانچایز خبرداد.

به گزارش صبح مشهد، سعید صیفی در این خصوص اظهارداشت: این سه نمایشگاه از عصرچهارشنبه ۱۰ آبان افتتاح وتا ۱۳ آبان ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه ها افزود: فعالیت مشارکت کنندگان بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر در زمینه نرم افزار، سخت افزارشامل؛ فناوری اطلاعات وارتباطات- موبایل- بلاکچین- شبکه و امنیت- نرم افزارهای مالی- مخابرات- بازی رایانه ای- هوش مصنوعی – لوازم جانبی موبایل و کامپیوترو هوشمندسازی است .

صیفی درباره اهداف برگزاری بیست و سومین نمایشگاه کامپیوتر و دهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند بیان کرد: این نمایشگاه ها تمامی حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، هوش مصنوعی، موبایل، سخت افزار، نرم افزار، بلاکچین و شهر هوشمند را در بر می گیرد و گستردگی ابعاد و موضوعات آن می تواند بستر حضور پررنگ فعالان این عرصه را فراهم کند.

وی با بیان اینکه این دونمایشگاه در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مربع برگزار می‌شود ،ادامه داد: این دو نمایشگاه درسالن فردوسی برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.

رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: تعداد کل مجموعه های حاضر در این نمایشگاه ۱۰۵ شرکت است که از استان خراسان رضوی ۹۵ شرکت کننده و خارج از استان نیز ۱۰ شرکت کننده از استان تهران در این نمایشگاه حضور دارند .

وی درباره برنامه های جانبی این دو نمایشگاه نیز بیان کرد: برنامه های جانبی این نمایشگاه ها شامل برگزاری دوره های آموزشی بالکچین و کامپیوتر ( توسط انجمن بلاکچین خراسان رضوی) است .

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد همچنین از برگزاری همزمان چهارمین نمایشگاه تخصصی توسعه کسب و کار و فرانچایز خبرداد.

وی در باره اهداف این نمایشگاه اظهار داشت : معرفی قابلیتهای نهادهای مالی،توانمندیهاو دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه کشور،کمک به تشکیل سرمایه در اقتصاد ملی، افزایش ظرفیتها برای رقابت بازار پول و سرمایه کشور با بازارهای مشابه منطقه می باشد.

وی ادامه داد: همچنین معرفی فرصتهای سرمایه گذاری در طرح های کالن ملی، جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ارائه جدیدترین روشهای تامین مالی برای طرحهای سرمایه گذاری وتبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه گذاران ومجریان طرحهای سرمایه گذاری از مهم ترین اهداف برگزاری این رویداد مهم می باشد.

صیفی با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه تخصصی توسعه کسب و کار و فرانچایز در فضایی به وسعت ۱۰۵۰ متر مربع برگزار می‌شود ، ادامه داد: این نمایشگاه درسالن عطار برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا کارهای خود را به عموم ارائه دهند.

رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: تعداد کل مجموعه های حاضر در این نمایشگاه ۲۰ شرکت است که از استان خراسان رضوی ۱۴ شرکت کننده و خارج از استان نیز ۶شرکت کننده از استان های
تهران ، اصفهان و تبریز در این نمایشگاه حضور دارند .

وی درباره برنامه های جانبی این نمایشگاه نیز بیان کرد: برنامه های جانبی این نمایشگاه شامل برگزاری
راهبری برنامه ها توسط آرش سروری و برنامه ساز تکنولوژی راهبر و تسهیلگر رویدادهای نوآورانه، فناورانه و استارتاپی می باشد .

گفتنی است این دو نمایشگاه تخصصی و یک نمایشگاه بین المللی از امروز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه در ساعت ۱۸ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح و آغاز به کار کرد و علاقه مندان می‌توانند تا ۱۳ آبان ماه همه روزه از ساعت ١۶ الی ٢١ از این نمایشگاه ها بازدید به عمل آورند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن