اقتصادی

نهائی شدن فرآیند حسابرسی شرکت پدیده شاندیز

کد خبر : 8698

دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور، از نهائی شدن وضعیت حسابرسی سال ۱۳۹۳ شرکت پدیده شاندیز و هشت (۸) شرکت زیر مجموعه آن خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست گفت؛ این اقدام بسیار ارزشمند که با همراهی وزارت امور اقتصادی و دارائی و سازمان حسابرسی کشور و پس از گذشت بیش از یک سال پیگیری به نتیجه رسیده است، در فرآیند تصمیم گیری های آتی شرکت نقش مهمی خواهد داشت.
رئیس کارگروه ویژه پیگیری مسائل مربوط به شرکت پدیده شاندیز، افزود: با پیگیری های انجام شده نسخه ای از پیش نویس گزارش مورد اشاره که در ابتداء توسط سازمان حسابرسی کشور و با ارائه”عدم اظهار نظر”تهیه و ارائه شده بود، در تاریخ ۹۵٫۹٫۲ به منظور رفع ابهامات و اشکالات در اختیار شرکت پدیده شاندیز قرار گرفت که متعاقباً با برگزاری جلسات مورد نظر بین نمایندگان شرکت پدیده شاندیز و سازمان حسابرسی کشور، دلایل مورد نظر شرکت برای رفع محدودیت ها، ابهامات و ایرادات سازمان حسابرسی تنظیم شد و هفته گذشته در اختیار آن سازمان قرار گرفت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با اعلام اینکه سازمان حسابرسی کشور؛ روز چهارشنبه مورخ هشتم دیماه, پیش نویس نهائی حسابرسی شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز و هشت (۸) شرکت تابعه آن را در اختیار وزارت کشور قرار داد.
وی در ادامه افزود: پیش نویس گزارش حسابرسی سال ۱۳۹۴ مربوط به عملکرد شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز و شرکت های تابعه آن نیز از طریق شرکت حسابرسی منتخب تنظیم و از هفته قبل آماده ارائه بوده است، از آنجائی که انتشار آن گزارش مستلزم نهائی شدن گزارش حسابرسی سال ۱۳۹۳ بوده، لذا گزارش نهائی سازمان حسابرسی برای سال ۱۳۹۳، طی روز جاری در اختیار شرکت پدیده شاندیز قرار گرفت.
دین پرست افزود: مسئولین آن شرکت نیز متعهد شدند، پیش نویس گزارش حسابرسی سال ۱۳۹۴ شرکت را نیز حداکثر تا روز چهارشنبه پانزدهم دی ماه جاری، برای نهائی کردن گزارش، در اختیار سازمان حسابرسی کشور قرار دهد. بدین ترتیب پرونده حسابرسی شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز و شرکت های تابعه آن، تا پایان دی ماه جاری به سرانجام خواهد رسید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن