استانی

صرفه جویی در هزینه ها با هوشمند سازی شبکه و استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی در گناباد  

کد خبر : 54668

مدیر امور آب و فاضلاب گناباد گفت:تلاش و مهارت همکاران منجر به صرف جویی مالی در اجرای پروژه ها و هزینه ها وجلوگیری از خسارت های احتمالی به تاسسیات آب شهرستان شد.

به گزارش صبح مشهد، “مجید اکرادی” گفت: تدبیر و مهارت همکاران این امور در رفع اتفاق ایستگاه پمپاژ مجتمع روستایی شهید کامیاب ، جلوگیری از بروز خسارت و هدر رفت آب را باعث شد.

وی در همین رابطه اظهار داشت: با توجه به بروز اتفاق در کلکتور ایستگاه پمپاژ شماره یک این مجتمع ، با تدبیر کارشناسان امور نسبت به حذف کلکتور و ارتباط مستقیم پکیج و اتصالات چدنی به خط رانش اقدام و از اخلال در آبرسانی به ۱۸ روستای منطقه‌ی براکوه با ۳ هزار مشترک تحت پوشش جلوگیری شد.

وی همچنین سرکشی به هنگام و اقدام به موقع همکاران امور گناباد برای رفع اتفاق چاه روستای بهاباد ، را موجب جلوگیری از خسارت به تاسیسات و تحمیل هزینه‌‌های سرسام‌آور دانست و یادآورشد: بر اثر ترکیدگی مادگی سر چاه قنات نوده گناباد، امکان بیرون افتادگی وجود داشت که در صورت عدم حضور و اقدام به موقع، خسارت زیادی به چاه وارد می‌شد.

مدیر امور آب و فاضلاب گناباد گفت: با وجود خروج ۷۰ درصد منابع آب شهرگناباد از مدار به دلیل بروزهر اتفاق ، با مدیریت دقیق شبکه‌ توزیع، از قطع آب مشترکان جلوگیری می شود.

وی از آغاز ساخت چاله در ایستگاه پمپاژ گیسور با نصف هزینه و زمان در مقایسه با شیوه‌ های معمول خبرداد و بیان کرد: اگر این اقدام قرار بود از طریق فرآیند‌های اداری انجام شود، زمان زیادی می‌برد در حالیکه ساخت آن با استفاده از اقلام و تجهیزات موجود صرفه‌جویی بسیار زیادی را به دنبال داشت.

وی با اشاره به اهمیت و نتایج مثبت ساخت چاله پمپاژ گفت: افزایش توان انتقال آب، کاهش مصرف برق و هزینه‌های تعمیر و نگهداری از مزیت‌های جایگزینی این شیوه‌ است.

وی یکی از اهداف آبفا را توزیع یکنواخت و عادلانه‌ آب و جلوگیری از قطع آب مشترکین به ویژه در ایام گرم سال اعلام کرد که با اجرای پروژه‌ هوشمندسازی شبکه‌ توزیع آب شهرگناباد محقق می‌شود.

وی ادامه داد: این اقدام همچنین موجب کاهش بروز اتفاق و در نتیجه افزایش طول عمر شبکه می‌شود.

وی با بیان این که مطالعات پروژه هوشمند سازی در سال‌های قبل انجام شده است اظهار داشت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه تخصیص یافته است و تا دهه‌ فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

“اکرادی” همچنین تعمیر دستگاه کنترل سطح مخزن و GSM را از دیگر اقداماتی دانست که بر خلاف فرآیند معمول توسط همکاران امور در زمان کمتر و با هزینه‌ پایین‌تر انجام ‌شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن