اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

برگزاری بیست و هفتمین نشست مدیران روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری کلانشهرهای کشور در مشهد

کد خبر : 6973

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد از برگزاری بیست و هفتمین نشست مدیران روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری مشهد خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی رضوی‌کیا در این خصوص گفت: بیست و هفتمین نشست مدیران روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کلانشهرهای کشور با موضوع اصلی بهره‌گیری از فضای مجازی برای توسعه و بهبود زیست شهری توسط شهرداری‌ها، اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی و آموزش برگزار می‌شود.
وی افزود: این نشست به میزبانی شهرداری مشهد ۲۸ و ۲۹ مهرماه با حضور مدیران روابط عمومی شهرداری‌ کلانشهرهای کشور برگزار خواهد شد.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد تصریح کرد: در این نشست مدیران روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری‌های تهران، مشهد، اصفهان، ارومیه، تبریز، شیراز، اهواز، زاهدان، قم، کرمانشاه، رشت، کرمان و همدان حضور دارند.
رضوی‌کیا با اشاره به برنامه‌های این نشست خاطرنشان کرد: در حاشیه بیست و هفتمین نشست مدیران روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کلانشهرهای کشور کارگروه تخصصیی امور بین‌الملل با عنوان چگونگی مذاکرات کاری و دیپلماتیک، تنظیم تفاهم‌نامه‌ها و موافقت‌نامه‌های همکاری دو جانبه و تعامل حوزه بین‌الملل با سایر دستگاه‌های دولتی و ارتباطات خارجی برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است، این نشست دوروزه فردا ۲۸ مهرماه جاری با حضور شهردار مشهد، جمعی از مدیران شهری و مدیران روابط عمومی کلانشهرهای کشور در سالن شهدای شهرداری مشهد آغاز به کار خواهد کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن