دانش و فناوریستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

پاییز رنگارنگ همه با هم کتاب بخوانیم

کد خبر : 12622

رئیس اداره انتشارات، امور کتاب و کتابخانه های سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از آغاز ششمین دوره پویش کتابخوانی «همه با هم بخوانیم» به یاد شهید مدافع حرم محسن حججی خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد مقدس، سید مهدی جواد پور با اعلام این خبر اظهار کرد: ششمین دوره پویش کتابخوانی همه با هم بخوانیم با معرفی تازه های نشر انتشارات بوی شهر بهشت از مهرماه ۹۶ آغاز شده و تا ۳۰ دی ماه سال جاری ادامه دارد.
رئیس اداره انتشارات، امور کتاب و کتابخانه های سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد عنوان کرد: این دوره شامل ۷ کتاب کودک در قالب مسابقه نقاشی و ۷ کتاب بزرگسال در قالب مسابقه پیامکی است، همچنین از بین کتاب های بزرگسال ۴ کتاب صرفا به صورت الکترونیکی ارائه خواهند شد.
جوادپور با اشاره به اینکه برای ۱۷۰ نفر از نفرات برتر این پویش ۱۷ میلیون تومان جوایز اختصاص یافته است، تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۸ یا شماره تلگرامی ۰۹۳۷۶۴۰۷۵۰۴ و یا همچنین سایت بوی شهر بهشت به نشانی www.nbehesht.ir مراجعه کنند.
وی تأکید کرد: شرکت کنندگان می توانند کتاب های ششمین دوره پویش کتابخوانی «همه با هم بخوانیم» را از کتابخانه های فرهنگسراها و پاتوق کتاب واقع در بلوار وکیل آباد مشهد مقدس تهیه کنند.
علاقمندان در گروه کودک می توانند با مطالعه کتاب های شهر فرشته ها، آپارتمان نشینی، شهرآباد، ماشین چاق، به فکر پارکبان باش، آفتاب حجاب و پروانه های عاشق در این ششمین دور پویش کتابخوانی شرکت کنند.
برای گروه بزرگسالان نیز در این برنامه فرهنگی کتاب های روی ماه خداوند را ببوس (الکترونیکی)، حماسه حسینی جلد اول (الکترونیکی)، آری اینچنین بود برادر (الکترونیکی)، تغذیه و سلامت (الکترونیکی)، نزدیکترین گلخانه، محترم خانم و فاتح دل ها در نظر گرفته شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن