اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

مشهد ۲۰۱۷ جایگاه فرهنگی و هنری مشهدمقدس در جهان اسلام را ارتقاء می‌دهد‌

کد خبر : 11549

بازیگر سینما و تلویزیون بابیان اینکه رویداد مشهدالرضا(ع) پایتخت فرهنگی جهان اسلام سبب معرفی هرچه بیشتر شهر مشهد می‌شود، گفت: به نظر من شهردار مشهد دغدغه اداره این کلان‌شهر را به بهترین نحو دارد.

به گزارش صبح مشهد ،به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمود پاک‌نیت اظهار داشت: من از هر فرصتی برای حضور در شهر مشهد استفاده کرده و به این شهر زیبا سفر می‌کنم.

وی افزود: به‌نظر من مشهد یکی از قطب‌های شهری ایران است و از تمام شهرهای ایران به ویژه کشورهای عربی برای زیارت امام هشتم (ع) به این شهر سفر می‌کنند که این مهم نشان‌دهنده جایگاه مشهد است. در این سفر نیز در مدت حضور در شهر مشهد واقعاً لذت بردم و این شهر بسیار زیباتر از گذشته شده و به نظر من شهردار مشهد دغدغه اداره شهر را به بهترین نحو دارد که این سبب خوشحالی است.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره رویداد مشهدالرضا(ع) پایتخت فرهنگی جهان اسلام نیز عنوان کرد: مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ قطعاً جایگاه بسیار مهمی در معرفی هرچه بیشتر شهر مشهد در بین کشورهای اسلامی دارد.

وی در ارتباط با آخرین کارهای هنری خود نیز گفت: سریال آشوب در حال ساخت است که موضوع آن از قبل جنگ عراق علیه ایران آغاز و تا سقوط خرمشهر ادامه دارد و کاری عاشقانه و بیان‌کننده مسائل جنگ است.

مشهد با پیشرفت‌های چند سال اخیر، قابل قیاس با گذشته نیست

مهوش صبرکن، دیگر بازیگر سینما نیز اظهار داشت: مشهد شهری مذهبی و مقدس است که من از دوران کودکی به این شهر سفر کردم. خوشبختانه مشهد در چند سال اخیر با پیشرفت بسیار خوبی مواجه بوده و قابل قیاس با گذشته نیست البته قطعاً این شهر نیازمند توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر است. باید مسئولان کشور توجه ویژه‌ای به شهر مشهد داشته باشند زیرا امروز از تمام نقاط ایران و کشورهای دیگر به این شهر سفر می‌کنند و درواقع این شهر تبدیل به یک ایران کوچک شده که این مهم نیازمند توجه مسئولان برای پیشرفت بیشتر است.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: مشهد در چند سال اخیر از لحاظ گردشگری و تفریحی نیز با پیشرفت خوبی مواجه بوده و به راحتی می‌توان برای یک سفر چندین روزه در این شهر برنامه‌ریزی کرد که این خود سبب ماندگاری هرچه بیشتر زائر در این شهر مقدس می‌شود.

وی در ارتباط با آخرین کارهای هنری خود نیز گفت: سریال ۶ قسمتی تلاطم را برای جشنواره مسکو و یکی از شبکه‌های تلویزیونی در دست کار دارم.

شهرداری مشهد در چند سال اخیر، مشهد را متحول کرده است

خواننده پاپ کشور گفت: شهرداری در چند سال اخیر، مشهد را متحول کرده و این تفاوت کاملاً در این شهر حس می‌شود.

بیژن خاوری اظهار داشت: مشهد مقدس شهری است که اگر سفر کاری نداشته باشم هم حتماً به این شهر سفر می‌کنم چون امام رضا(ع) برای من آرامش خاصی دارد. در این سال‌ها من از امام رضا (ع) درخواست‌های زیادی داشته‌ام و به همه خواسته‌های خود رسیده‌ام و بر همین اساس شهر مشهد در دل من از ویژگی خاصی برخوردار بوده است.

خاوری بیان کرد: شهر مشهد در ابتدا شهری زیارتی و بعد سیاحتی است و بر همین اساس زائران و گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند و اعتقاد بنده این است که شهرداری در چند سال اخیر، مشهد را متحول کرده و این تفاوت کاملاً در این شهر حس می‌شود. یکی از مسائلی که به جز حرم مطهر امام رضا(ع) در شهر مشهد برای من مورد توجه بوده، شهرسازی شهر مشهد است که در طی چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته که این نشان از مدیریت شهری هوشمند در این شهر دارد.

بزرگ‌ترین شاخصه مشهد، حرم امام رضا (ع) است

عبدالرضا اکبری، بازیگر سینما با بیان اینکه شاخصه اصلی شهر مشهد امام رضا (ع) است، اظهار کرد: این امام رئوف برای بسیاری از ایرانیان یک تکیه‌گاه است و من نیز این توفیق را داشته‌ام که تقریباً همه‌ساله به شهر مشهد سفر کنم.

وی با بیان اینکه مشهد شهر دوست‌داشتنی و صمیمی است، افزود: با توجه به اینکه من همه‌ساله به مشهد سفر می‌کنم پیشرفت‌های چند سال اخیر چشم‌گیر است به طوری که در هر سفر خود متوجه این پیشرفت‌ها می‌شوم و مواردی که در شهر دیده می‌شود نشان از پیشرفت این شهر دارد.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: فرهنگ و تاریخ شهر مشهد نباید فراموش شود که این مهم نیز یکی از شاخص‌های اصلی این کلان‌شهر است. امروز تعداد زیادی از هنرمندان و جامعه فرهنگی کشور را دوستان خراسانی تشکیل می‌دهند که این نشان از جایگاه این خطه از خاک ایران است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن