اجتماعیاستانیاسلاید شوستون اصلیپربازدیدترین ها

قطع خدمات دارندگان کارت آمایش مرحله یازدهم از ۳۰ آذر / ثبت نام ۳۳ هزار تبعه خارجی برای سفر به کربلا

کد خبر : 12557

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: ارائه خدمات به اتباع خارجی دارنده کارت آمایش مرحله یازدهم از ۳۰ آذر ماه امسال قطع می شود.

به گزارش صبح مشهد، محمد عجمی روز سه شنبه در نشست خبری افزود: ۱۵۰ هزار تبعه خارجی در این استان دارای کارت آمایش مرحله یازدهم هستند که اعتبار این کارت ها بر اساس تصمیم وزارت کشور تا ۳۰ آذر ماه امسال تمدید شده است.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه ثبت نام و نوبت دهی برای دریافت کارت آمایش مرحله دوازدهم از ۱۸ مهر ماه امسال آغاز شده است کارت های آمایش مرحله یازدهم از ۳۰ آذر ماه فاقد اعتبار خواهند بود.
وی گفت: تاکنون ۳۰ هزار نفر از اتباع خارجی این استان برای دریافت کارت آمایش مرحله دوازدهم نوبت دهی شده و برخی از آنان نیز این کارت را دریافت کرده اند.
عجمی افزود: دارندگان برگه های تردد معتبر با عنوان برگه اصلاحات و تغییرات نیز می توانند در طرح آمایش مرحله دوازدهم شرکت کنند.
وی اظهار کرد: اتباع خارجی می توانند از طریق دفاتر کفالت نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.
وی همچنین از ثبت نام ۳۳ هزار تبعه خارجی در این استان برای سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: از اول مهر ماه ثبت نام اتباع خارجی برای سفر زیارتی به کربلا در اربعین آغاز شده که دارندگان کارت آمایش معتبر، روادید طرح خانواری، اتباع مقیم دارای گذرنامه غیر الکترونیکی و کسانی که در طرح سرشماری افراد فاقد مجوز شرکت کرده اند، امکان ثبت نام برای سفر به عتبات را دارند.
عجمی افزود: از این تعداد هشت هزار نفر ثبت نام قطعی کرده و اطلاعات آنان در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت شده است.
وی اظهار کرد: اربعین سال گذشته حدود ۲۵ هزار نفر از اتباع خارجی این استان عازم سفر کربلا شدند.
هم اکنون ۱۵۰ هزار تبعه خارجی دارای مجوز در استان خراسان رضوی سکونت دارند که ۱۴۵ هزار نفر آنان افغانستانی و پنج هزار نفر آنان عراقی هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن