اسلاید شوستون اصلیورزشیپربازدیدترین ها

بازی تدارکاتی تیم ملی قبل از حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود

کد خبر : 12119

رییس فدراسیون فوتبال گفت: مقدمات برگزاری یک بازی تدارکاتی قبل از حضور تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد فراهم می‌کنیم تا مردم مشهد هم در این ورزشگاه تیم ملی را از نزدیک ببینند.
به گزارش صبح مشهد، مهدی تاج در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ورزشگاه امام رضا(ع) یکی از افتخارات ایران است و این ورزشگاه فرصت خوبی برای برگزاری مسابقات است.
وی افزود: ساخت و راه اندازی ورزشگاه امام رضا(ع) توسط آستان قدس رضوی یک هدیه به مردم مشهد و خراسان است که فرصت بسیار خوبی را برای برگزاری مسابقات فوتبال در مشهد فراهم می کند.
رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه نگاه مسئولان آستان قدس رضوی و شخص حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان تولیت این آستان مقدس به ورزش بسیار مثبت است، خاطرنشان کرد: قطعاً در آینده‌ای نزدیک با فراهم شدن امکانات و شرایط لازم شاهد برگزاری بازی‌های لیگ برتر در این ورزشگاه خواهیم بود، چرا که این ورزشگاه یکی از افتخارات ایران است که به آن می‌بالیم.
تاج گفت: تلاش می‌کنیم تا با هماهنگی کارلوس کی‌روش یک بازی تدارکاتی را در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار کنیم تا مردم مشهد هم در این ورزشگاه تیم ملی را از نزدیک ببینند و در زمان آمادگی قبل از حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انرژی مثبتی از شهر امام رضا(ع) و مردم مهمان‌نواز این شهر مقدس دریافت کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن