شهری

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

توجه به گستره وسیع آموزش و پرورش با کمک و همکاری سایر دستگاه ها محقق می شود

کد خبر : 56951

جلسه امضا تفاهم نامه با مدیران کل هشت دستگاه اجرایی استان (تعاون،کار و رفاه اجتماعی، غله و خدمات بازرگانی، حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، راه آهن، استاندارد، حوزه هنری، انتقال خون و هلال احمر) با عنوان همه پای کار تربیت در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی ؛ سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی با عنوان همه پای کار تربیت که در محل اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد ، بر لزوم همکاری و ارزش گذاری به نظام تعلیم و تربیت بر اساس فرمایش های مقام معظم رهبری تاکید کرد.

شوشتری با اشاره به اینکه طرح همه پای کار تربیت برای اولین اجرا به عنوان طرح پایلوت در استان خراسان رضوی انجام می شود، افزود: توجه به گستره وسیع آموزش و پرورش با کمک و همکاری سایر دستگاه ها در سطح استان خراسان رضوی محقق می شود.

وی گفت: آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با حدود ۹ هزار آموزشگاه نگاه ویژه حاکمیت ، مسوولان و تصمیم گیران قانون به نظام تعلیم و تربیت را می طلبد.

شوشتری گفت: اگر به صورت خاص و ویژه به نظام تعلیم و تربیت پرداخته شود، بسیاری از مشکلات مرتفع می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به اجرای طرح ربته بندی معلمان به عنوان بزرگترین اقدام دولت اشاره کرد و یادآور شد : با حضور، کمک و همکاری دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی بسیاری از کمبود ها در موضوع اعتبارات و سرانه دانش آموزی حل و فصل می گردد تا دانش آموزان از فضاها و امکانات خوب در سطح استان خراسان رضوی بهره مند شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن