اسلاید شوشهری

فعالیت های سازمان مپ شهرداری در دهه آخر صفر

کد خبر : 54587

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد فعالیت های این سازمان را تشریح کرد.

به گزارش صبح مشهد، مهندس مسعود رضوی در خصوص فعالیت های روزهای پایانی ماه صفر تصریح کرد : ناوگان ماشین آلات این سازمان در آمادگی و آماده باش کامل هستند و پیش بینی حدود ۲۰۰۰ساعت آماده باش خودرو های تخصصی صورت گرفته است که این ماشین آلات در عرصه های مختلف خدمت رسانی همچون جمع آوری و حمل پسماند ، آماده سازی مخازن آب شرب پشتیبان درون شهری ، ساخت دو دستگاه سرویس بهداشتی هرکدام با ۲۰ چشمه پرتابل و شاسی دار برای اولین بار با امکان دارا بودن حمام زنانه و مردانه از جمله اقدامات این سازمان در روزهای پایانی ماه صفر است .

مهندس مسعود رضوی در ادامه تصریح کرد: استقرار و جانمایی ۱۵ خودرو جمع آوری پسماند های خشک در خیابان های منتهی به حرم مطهر و جمع آوری پسماند های خشک موکب ها و ایستگاه های صلواتی نیز از تدابیر جدیدی است که در این ایام صورت گرفته است . وی درادامه افزود: با توجه به تعداد کثیر ماشین آلات و فعالیت آنان در خصوص آماده باش اداره تعمیرگاه جهت پشتیبانی خودروها نیز سرویس دهی انجام خواهد گرفت وبه همین منظور دو خودرو سوخت رسان و امداد پشتیبان نیز بصورت شبانه روزی فعالیت خواهد نمود.

همچنین دو خودرو مه پاش این سازمان برای اولین بار ضمن تلطیف و خنک نمودن هوا ، مجهز به شمیم عطر رضوی شده اند که جهت رفاه حال زائرین و مجاورین در مسیر های حرم مطهر استفاده خواهند شد. وی درخاتمه از سازه های جدیدی خبر داد که برای اولین بار در عرصه میدان شهدا به منظور تبلیغ و اطلاع رسانی جمع آوری پسماند خشک تولید گردیده و نصب خواهد شد تا در کنار عملیات خدمت رسانی اطلاع رسانی در این حوزه نیز انجام پذیرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن