اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپربازدیدترین ها

دستگاه قضا با خاطیان حریق هتل در دست ساخت در مشهد برخورد خواهد کرد

کد خبر : 11458

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: دستگاه قضا به موضوع آتش سوزی هتل در دست ساخت در خیابان امام رضا مشهد ورود جدی داشته و با خاطیان برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش صبح مشهد، قاضی حسن حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با وقوع آتش سوزی ظهر امروز این هتل در دست ساخت در نزدیکی حرم مطهر رضوی، همکاران دستگاه قضا همزمان با نیروهای آتش نشانی در محل حضور یافته اند.
وی بیان کرد: این مجموعه در دست ساخت در محلی واقع شده که امکان اطفای حریق و خدمات رسانی از ۲ ضلع این مجموعه ممکن نبود.
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با تاکید بر اینکه دادن مجوز ساخت و ساز بدون رعایت اصول شهرسازی تخلف است، ادامه داد: چنانچه مجوز ساخت این مجموعه بدون رعایت اصول ایمنی صادر شده با عاملان آن برخورد می شود.
قاضی حیدری ادامه داد: خودروی پلت فرم و نردبان آتش نشانی در این منطقه امکان خدمت رسانی نداشت و چنانچه پروانه ساخت و ساز این مجموعه بدون رعایت حریم داده شده با مقصران این موضوع برخورد خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: طبق شواهد موجود نمای این ساختمان نیز ضد حریق نبوده که پس از انجام بررسی های لازم جهت مشخص شدن علل و زوایای مختلف این حادثه با خاطیان برخورد قانونی می شود.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد از حضور موثر یگان ویژه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در این عملیات تقدیر و اظهار کرد: با وجود اینکه حضور این یگان در صحنه حادثه از وظائف آنها نبود ولی این مهم نقش اساسی در ایجاد آرامش در فضای اطراف حادثه داشت.
آتش سوزی مجموعه اقامتی ۲۰ طبقه در دست ساخت خیابان امام رضا (ع) مشهد با تلاش ۲۰۰ آتش نشان مهار شد.
این حریق ظهر امروز رخ داد و پنج آتش نشان در جریان عملیات مصدوم شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن