اجتماعیستون اصلی

تمام امید ما به گروه‌های جهادی است/ عدم مشارکت با مردم موجب عقب‌ماندگی می‌شود

کد خبر : 11359

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با بیان اینکه تمام امید ما به گروه‌های جهادی است، گفت: گروه‌های جهادی باید فضایی را فراهم آورند تا مستضعفین و محرومین در شرایط بهتری زندگی کنند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از فارس، سردار سیدضیاء‌الدین حزنی در همایش رسم هجرت که پیش از ظهر امروز در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، خطاب به جهادگران گفت: همه امید ما به شما گروه‌های جهادی است.

مشاور فرمانده کل سپاه ادامه داد: زمانی که بحث تحریم‌ها مطرح شد، کمیته تحریم در ایران تشکیل شد تا ببینیم آمریکا چگونه می‌تواند صددرصد ایران را تحریم کند. براین اساس، گروه‌هایی به آفریقا، اروپا، آسیا و کشورهای حوزه خلیج فارس اعزام شدند.
وی اضافه کرد: گزارشات افرادی که به قاره آفریقا اعزام شده و وضعیت حدود ۱۷ کشور آفریقاتی را که از لحاظ سرمایه و امکانات نسبت به دیگر کشورهای این قاره وضعیت مطلوب‌تری داشتند، نشان می‌داد، در قاره آفریقا پروژه‌های زیادی وجود دارد اما سرمایه‌ای نیست که این پروژه‌ها اجرا شود.
حزنی بیان کرد: در ایران نیز تا دلتان بخواهد پروژه و پول وجود دارد به گونه‌ای که میلیاردی اختلاس می‌شود اما مشکل اینجاست که ما نمی‌توانیم با یکدیگر، مردم و مسوولین کار بکنیم. ما در هر زمینه‌ای که با مردم همراه شده و مشارکت کردیم، موفق بودیم. در ۸ سال دفاع مقدس نیز با تعامل، مشارکت و هماهنگی مردم فتح‌المبین‌ها رقم خورد.
وی با تاکید براینکه نتیجه عدم همراهی و مشارکت با مردم عقب‌ماندگی است، افزود: اگر حکومت تجارت کند، مردم فقیر می‌شوند اما اگر مردم، تجارت کنند دولت قوی و مردم ثروتمند می‌شوند، بنابراین گروه‌های جهادی باید فضایی را فراهم آورند تا مستضعفین و‌ محرومین وضعیت بهتری پیدا کنند.
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در ادامه همچنین یادآور شد: مناطق محروم درگذشته تعریف داشت اما اکنون حاشیه‌ها نیز به این مناطق اضافه شده است چراکه قبلا چیزی به نام حاشیه نداشتیم. اگر تمام کسانی که امروز پشت میزهای نظام جمهوری اسلامی ایران نشسته‌اند، وظایف خود را به درستی انجام دهند، دیگر شاهد این مشکلات نخواهیم بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن