اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

برنامه‌های سالروز میلاد امام زمان(عج) در حرم امام هشتم(ع) اعلام شد

کد خبر : 51544

ویژه برنامه های سالروز ولادت دوازدهمین اختر آسمان تابناک ولایت و امامت حضرت مهدی موعود(عج) در حرم امام رضا(ع) اعلام شد.

به گزارش صبح مشهد، معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ویژه برنامه جشن شب میلاد از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده که مداحی، سخنرانی، اجرای سرود و قرائت دعای توسل از جمله برنامه های فردا شب است.

حجت‌الاسلام حسین شریعتی نژاد ادامه داد: همچنین آیین جشن و سرور از ساعت ۹ صبح در روز ولادت امام عصر(عج) در رواق امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: مراسم شام ولادت امام زمان(عج) هم از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به صورت ویژه با مدیحه سرایی، شعرخوانی آئینی و دکلمه‌خوانی و سخنرانی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه سه ویژه برنامه جشن و شادمانی به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد مهدی موعود(عج) ویژه خواهران در رواق نجمه خاتون برگزار می‌شود، گفت: نخستین ویژه برنامه «مهدی موعود» نام دارد که فردا از ساعت چهار بعدازظهر و ویژه برنامه «بقیه الله خیرلکم» روز میلاد در ساعت ۱۰ و ۱۵ و ویژه برنامه «مرا عهدیست با جانان» در عصر ولادت این امام همام ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه در رواق مذکور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شب زنده‌داری در شب نیمه شعبان برای مومنان فضیلت فراوانی دارد افزود: در راستای بهره‌مندی زائران و مجاوران از نورانیت و برکات این شب، مراسم احیاء از ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه بامداد با سخنرانی کارشناسان مذهبی و قرائت دعای پرفیض کمیل برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن