استانی

سفر مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به تربت جام؛

توزیع ۶۰۰ بخاری در میان مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان تربت‌جام

کد خبر : 50606

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در سفر خود به شهرستان تربت‌جام، وضعیت تمامی مراکز نگهداری و توانبخشی شبانه‌روزی و شرایط مددجویان تحت پوشش بهزیستی و خانواده‌های آنها را از نزدیک مورد نظارت و بررسی قرار داد و چاره‌اندیشی‌ها و تدابیرلازم را جهت ساماندهی شرایط به‌کار گرفت. در همین راستا تعداد ۶۰۰ بخاری نفت‌سوز نیز در میان خانواده‌های مددجویان این شهرستان توزیع گردید.

به گزارش صبح مشهد، دکتر مسعود فیروزی امروز مورخ ۲۶ دی‌ماه به‌همراه مدیرکل ستاد اجرایی فرامین امام و مدیریت امور مجاورین آستان قدس رضوی به‌منظور پیگیری وضعیت بیش از ۹ هزار مددجوی تحت پوشش اداره بهزیستی تربت‌‌جام به این شهرستان سفر کرد و از مراکز نگهداری شبا‌نه‌روزی و خانواده‌های مددجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان بازدید نمود.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به اٌفت فشار گاز در شهرستان تربت‌جام، گفت: خوشبختانه باتوجه به پیگیری‌ها و رسیدگی‌های قبلی، تمهیدات لازم در خصوص مراکز نگهداری و توانبخشی شبانه‌روزی شهرستان تربت‌جام اندیشیده شده است. درحال‌حاضر در این شهرستان هیچ مشکلی درخصوص تامین شرایط گرمایشی مراکز وجود ندارد که در بازدیدهای امروز نیز این موضوع از نزدیک مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی ضمن تاکید بر اینکه وظیفه‌ی بهزیستی در وضعیت فعلی فقط در تامین گرمایش و شرایط استاندارد مراکز خلاصه نمی‌شود، گفت: از وضعیت مددجویان تحت پوشش بهزیستی که در منازل و در کنار خانواده خود زندگی می‌کنند نیز نباید غافل شد. برخی از مددجویان سرپرست خانوار می‌باشند و ما ملزم هستیم که در این شرایط از آنها حمایت‌های لازم را به عمل آوریم. مانند فرد دارای معلولیتی که همچنان سرپرست خانوار است یا حتی زنان سرپرست خانوار و الباقی مددجویان که هرکدام به‌نحوی نیازمند حمایت و توجه‌خاص می‌باشند.

فیروزی افزود: در جلسه‌ای که در فرمانداری جهت تخصیص وسایل گرمایشی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی داشتیم با مساعدت خیرین و دستگاه‌های اجرایی و تمامی نیروهای انقلابی تعداد ۶۰۰ بخاری نفت‌سوز تهیه و در میان مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان تربت‌جام توزیع گردید.

وی خاطرنشان کرد: نگاه مدیریتی و آموزه‌های دینی حکم می‌کند در بزنگاه‌های حساس که هموطنان عزیزمان برای تامین گاز با مشکل مواجه شده‌اند؛ تمامی سازمان‌ها در کنار اقشار مختلف جامعه برای بهبود شرایط در حد توان بکوشند.امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند روحیه تعاون و همکاری هستیم تا با ایجاد فضای همدلی و همبستگیبا روحیه انقلابی در میدان خدمت به مردم حضوری موثر داشته باشیم. بنده نیز از خانواده‌ی بزرگ بهزیستی و تمامی همکاران گرامی درخواست می‌کنم که حداکثر صرفه‌جویی را در مصرف گازداشته باشند و به پویش هر منزل یک بخاری بپیوندند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن