شهری

مطالبات پیمانکاران شهرداری مشهد ۱۰ ماهه شد

کد خبر : 42808

شهردار مشهد گفت: مطالبات شمار زیادی از پیمانکاران شهرداری بیش از ۱۰ ماه است که پرداخت نشده‌ است.

به گزارش صبح مشهد، سیدعبدالله ارجایی روز دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: وضعیت نقدینگی شهرداری مشهد مناسب نیست.
وی اضافه کرد: از آغاز مدیریت جدید شهرداری مشهد تاکنون هزار و ۴۰۶ میلیارد تومان از مطالبات شهرداری از نهادهای مختلف که دچار مشکل شده‌ بود، تعیین تکلیف شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین وصول بخشی از مطالبات شهرداری مشهد از موسسه مالی ملل از طریق اخذ املاک طی روزهای گذشته پیگیری شد و لایحه دوفوریتی به‌روزرسانی این اعتبارات برای دریافت، امروز به شورای شهر ارائه شد.

در ادامه این جلسه لایحه دوفوریتی نحوه به‌روزرسانی و دریافت مطالبات شهرداری مشهد از موسسه مالی ملل بررسی و تصویب شد.

طبق این مصوبه، به شهرداری مشهد اجازه داده شد در خصوص دریافت املاک توافق شده اقدام کند که مبلغ به‌روزرسانی شده مطالبات شهرداری ناشی از ارجاع کارشناسی ۲ ملک از املاک تفاهم نامه با لحاظ کارشناسی هیات کارشناسان رسمی منتخب به مبلغ هزار و ۹۳۵ میلیارد و ۸۸۳ میلیون و ۳۰۹هزار و ۲۱۵ ریال مورد تایید است.

منابع بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری مشهد با ۶ درصد افزایش نسبت به بودجه اصلاح شده سال ۹۹، مبلغ ۱۸۴ هزار و ۸۶ میلیارد و ۸۷۲ میلیون ریال است و مصارف بودجه سال ۱۴۰۰ آن نیز با هفت درصد افزایش نسبت به اصلاح بودجه سال ۹۹، مبلغ ۱۷۹ هزار و ۷۸۲ میلیارد و ۸۷۲ میلیون ریال است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن