اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

مدیر موسسه صنعت گوشت مشهد خبر داد:

ثبت سفارشات تلفنی و اینترنتی ذبح دام و گوشت قربانی ویژه عید سعید قربان آغاز شد

کد خبر : 47487

مدیر موسسه صنعت گوشت مشهد گفت: ثبت سفارشات تلفنی و اینترنتی ذبح دام و گوشت قربانی از امروز آغاز شده و تا ظهر روز قبل از عید سعید قربان ادامه دارد.

به گزارش صبح مشهد، سیدمجید موسوی افزود: موسسه صنعت گوشت مشهد به عنوان بزرگترین واحد تولید گوشت قرمز شمال و شرق کشور است و روزانه تا ۵۰۰ راس گوساله و تا ۴ هزار راس گوسفند با ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار کیلو گرم گوشت قرمز تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در این موسسه چهار نوع گوشت شتر، شتر مرغ، گوسفند و گوساله تولید می‌شود، گفت: موسسه صنعت گوشت مشهد در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با توجه به شعار سال در خصوص افزایش تولید و اشتغال گام‌های موثری برداشته است و اکنون بیش از ۵۰۰ نفر در خطوط و ۵۰۰ پیمانکار با این مجموعه همکاری می‌کنند.

مدیر موسسه صنعت گوشت مشهد تصریح کرد: با توجه به اینکه هدف ما تبدیل شدن این مجموعه به زنجیره تولید گوشت قرمز بوده طی دو سال گذشته فعالیت خود را در بازار دام، با راه‌اندازی واحد صابون، پت فود و غیره توسعه داده‌ایم.

موسوی ضمن اشاره به کرونا و تهدیدهای به وجود آمده، افزود: طی سنوات گذشته، کرونا علی‌رغم تهدیدهایی که داشت فرصت‌هایی هج برای ما ایجاد کرد که می‌توان به تقویت فضای مجازی در بحث فروش محصولات موسسه صنعت گوشت مشهد اشاره کرد و در همین راستا سایت mashadmeat.com، اپلیکیشن مارلیک و شماره تلفن ۳۱۳۰۱، ۳۲۰۱۵ راه‌اندازی شده است و مردم می‌توانند از یک کیلو تا هر میزان گوشت سفارش دهند و با هزینه حمل رایگان، درب منازل گوشت خود را دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه تعداد ۲۰ دامپزشک در ایستگاه‌های مختلف تولید گوشت حضور دارند و در این مجموعه با رعایت تمام نکات بهداشتی به‌ویژه در بحث بیماری تب کریمه کنگو گوشت تولید می‌شود، گفت: در دو سال کرونا با مراقبت‌هایی که صورت پذیرفت خوشبختانه حتی یک روز کشتار ما تعطیل نشد.

مدیر موسسه صنعت گوشت مشهد ضمن اشاره به اقدامات انجام شده برای گوشت عید قربان، بیان کرد: از امروز سفارش‌گیری در خصوص سفارشات ذبح دام خیران آغاز شده و تا ظهر روز قبل از سعید عید قربان ادامه دارد و روز بعد عید قربان گوشت قربانی به همراه احشام به‌صورت بسته‌بندی درب منازل افراد سفارش دهنده ارسال می‌شود.

موسوی با بیان اینکه سال گذشته فرآیند تامین، تولید و توزیع به خوبی انجام شد و استقبال خوبی با توجه به تفاوت قیمت در بازار صورت پذیرفت، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰، مجموعه دام ارگانیک انجام شده ۲۴۴۴ راس بود که در مقایسه با سال ۱۳۹۹ با ۲۰۵۶ راس افزایش داشته است و در سال ۱۳۹۸ که دوره شیوع بیماری کرونا بود این رقم ۱۶۳۷ راس بوده است.

وی تصریح کرد: افراد برای عید سعید قربان می‌توانند از طریق سایت، اپلیکیشن و شماره تماس اعلام شده و پیش پرداخت مبلغ ۲ میلیون تومان سفارش خود را برای عید سعید قربان ثبت کنند، ثبت سفارش زیر ۴۰ کیلو و بالای ۴۰ کیلو خواهد بود.

مدیر موسسه صنعت گوشت مشهد ادامه داد: برای اولین بار در موسسه صنعت گوشت مشهد تفکیک جنسیتی با مهر قرمز و آبی صورت گرفته است و حتی در بسته‌بندی ظرفی نیز تفکیک جنسیتی وجود دارد و ما اولین ‌مجموعه کشور هستیم که دستگاه سونوگرافی داریم و مقید هستیم که دام عرضه شده‌مان فقط نر باشد.

موسوی افزود: گوشت تازه در مشهد و شهرهای اطراف ارسال و گوشت منجمد به تمام کشور ارسال می‌شود.

وی دام خراسان را بهترین دام دنیا عنوان کرد و گفت: تامین دام موسسه صنعت گوشت مشهد از شهرهای اطراف و دامداری‌های شناسنامه‌دار و مراکز تولید انبوه دام صورت می‌گیرد؛ همچنین این موسسه یک پروژه ۱۰ هزار راس دارد که در آینده اجرایی خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن