اسلاید شویادداشت روز

بیانیه جبهه وفاق ایران اسلامی در خصوص شهادت مظلومانه و افتخارآفرین شهید حسن براتی

کد خبر : 49670

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت مظلومانه و افتخارآفرین بسیجی قهرمان مدافع امنیت مشهدالرضا، شهید حسن براتی را به امّت شهیدپرور و مقاوم ایران اسلامی و به خانواده و همرزمان این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می نماییم. این فیض عظمای شهادت در روزگار فتنه و هجمه همه جانبه دشمنان اسلام و ایران، برگ زرین دیگری از افتخار و اقتدار پاسداران و رزمندگان جبهه حق و عدالت و سندی بر شقاوت و پستی عمله جبهه استکبار و ارتجاع و صهیونیسم بین الملل است که تمام و توان و امکانات خود را به میدان آوردند و پس از دو ماه آشوب و اغتشاش حاصلی جز شکست و فضاحت نبردند.

اینک که تمام دروغ پردازیهای این ایادی استکبار و تروریسم رسانهای و شقاوت و بی رحمی داعشیهای داخلی میدان آشوب برای تمام جهانیان آشکار گشته و بیش از پیش بی آبرو شده اند، ملت بزرگوار ایران اسلامی با حضور در مراسم تشییع این شهدای بزرگوار و تجدید پیمان با امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوهگویان و بدخواهان و مستکبران جهان خواهند زد و آنان را دوباره ناامید و عصبانی خواهند کرد که به قول امام خمینی ره: به آمریکا بگویید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

به سردمداران جبهه کفر و نفاق و نوکران داخلی و منطقه ای آنها و سیاسیون حامی آنها هشدار میدهیم که دست از آشوب و اغتشاش و شرارت بردارند و بیش از این از صبر و مدارای مردم شریف ایران اسلامی سوء استفاده نکنند که حیثیت و موجودیت خود را به باد فنا خواهند داد. از مسوولین و حافظان امنیت جمهوری اسلامی ایران نیز انتظار دارد بیش از این با این عناصر معلوم الحال مماشات نکنند و با برخورد قاطع و کوبنده، به این ناامنی ها و بینظمی ها پایان دهند.

به امید سربلندی و پیروزی اسلام عزیز و توفیق ملّت شریف ایران اسلامی

 جبهه وفاق ایران اسلامی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن