اسلاید شوستون اصلیشهری

اولین قرارداد مشارکتی شهردار مشهد به حمایت از محرومین اختصاص یافت

کد خبر : 13609

ظهر امروز قرارداد احداث پروژه مشارکتی علویه با موسسه خیریه مسکن سازان اهل بیت توس (ع) به امضای شهردار مشهد رسید.

معاون اقتصادی شهردار و رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری مشهد از امضاء و ارائه لایحه اولین قرارداد مشارکتی توسط مهندس تقی زاده خامسی، شهردار مشهد با یک موسسه خیریه جهت احداث پروژه ای در حاشیه شهر مشهد همزمان با شب ولادت رسول اکرم و امام صادق (ع) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، قرارداد احداث پروژه مشارکتی علویه با موسسه خیریه مسکن سازان اهل بیت توس (ع) به امضای شهردار مشهد رسید. این پروژه در راستای حمایت از خانواده های محروم و یا دارای معلول با زیربنای ۲۰۸۴۷ مترمربع و با سرمایه گذاری ۳۳۱ میلیارد ریال با مشارکت شهرداری مشهد طی مدت ۴٢ ماه در بلوار پنجتن احداث خواهد شد.

پروژه علویه مشتمل بر ۱۷۴ واحد مسکونی و دارای مراکز درمانی و فرهنگی خواهد بود که پس از احداث توسط موسسه خیریه مسکن سازان اهل بیت توس (ع) در اختیار افراد بی بضاعت قرار داده خواهد شد.

همچنین دکتر خواجه نائینی از تامین ۷۴ درصد زمین پروژه و ارائه پروانه رایگان توسط شهرداری مشهد در راستای حمایت از این پروژه خیریه خبر داد.

معاون اقتصادی شهردار مشهد در پایان اظهار داشت؛ باتوجه به دستور صریح شهردار محترم مشهد و رویکرد شورای شهر، شهرداری مشهد از پروژه های مشارکتی در راستای حمایت از محرومین استقبال کرده و از هرگونه همراهی دریغ نخواهد کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن