اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

توجه جدی به سلامت در مدیریت شهری

کد خبر : 8392

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در بازدید از اولین نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک و گواهی شده شرق کشور گفت: توجه به سلامتی شهروندان یک امر مهم و جدی در حیطه مدیریت شهری است.
به گزارش صبح مشهد ، محمدکمال سرویها در بازدید از اولین نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک و گواهی شده شرق کشور عنوان کرد: عرضه محصولات ارگانیک و گواهی شده از مدتی قبل در دستور کار شهرداری مشهد قرار گرفته‌است که در همین راستا اولین نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک و گواهی شده شرق کشور به همت سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری و با همکاری سازمان جهاnکشاورزی خراسان رضوی برگزار شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: با توجه به عوارض جانبی محصولات کشت شده با سموم و کودهای شیمیایی و اینکه دسترسی به محصولات ارگانیک و گواهی شده یکی از نیازهای شهروندان است، عرضه این محصولات به صورت دائمی در فروشگاه‌های شهرما از اهداف مدیریت شهری است.
وی بیان کرد: خوشبختانه فرهنگ سلامت در میان شهروندان ارتقا یافته است و مردم برای سلامت و بهداشت خود هزینه می‌کنند و به همین منظور امیدواریم بتوانیم با اجرای طرح‌های مختلف این فرهنگ را در سطوح مختلف گسترش دهیم و محصولات ارگانیک و گواهی شده را در سبد خانوار ایرانی نهادینه کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن