پایتخت فرهنگ اسلامی

آیت الله علم‌الهدی: دشمن با هدف گرفتن دانش آموزان در پی نابودی احساس امنیت است

کد خبر : 51610

امام جمعه مشهد گفت: دشمن با ایجاد جنگ روانی و هدف قرار دادن دانش آموزان به دنبال از بین بردن احساس امنیت و ایجاد حس نا امنی در جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش صبح مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد که در حرم مطهر امام رضا(ع) اقامه شد با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی به دنبال آن هستند که با ایجاد ناامیدی اقدامات و فعالیت های نظام نادیده گرفته شود تصریح کرد: اگر ناامیدی بر جامعه حاکم شود، کارهای نظام و حتی ذلت دشمن هم دیده نمی شود.

او ادامه داد: دشمن، بچه های معصوم ما را هدف گرفته است تا با ایجاد مسمومیت، امنیت و امید مردم را تبدیل به ناامیدی و عدم امنیت کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اقدامات اخیر در مسموم کردن دانش آموزان معصوم همانند موشک پراکنی دشمن در زمان جنگ به شهرهای کشور است تا با ایجاد ناامنی و یاس و ناامیدی در جامعه و جنگ های ترکیبی بتوانند به هدف خود برای تسلط بر نظام اسلامی برسند.

علم الهدی با اشاره به این که کاهش ارزش پول کشور در مقابل دلار و گرانفروشی و ناامن سازی معیشت مردم هم کار دشمن است تاکید کرد: دشمن با ایجاد مشکلات اقتصادی و نوسانات ارزی نیز به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی مردم از جمهوری اسلامی است و همه باید کمک کنیم تا مسوولان کشور بتوانند با برنامه ریزی، دشمنی دشمنان را خنثی کنند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن