استانی

۲ تن مرغ یخ زده در بینالود خراسان رضوی کشف شد

کد خبر : 46390

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بینالود (طرقبه و شاندیز) گفت: ۲ تن گوشت مرغ یخ زده، در حین بسته بندی برای عرضه به صورت مرغ قطعه بندی گرم در این شهرستان کشف و توقیف شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، امید جلیلی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این مرغهای یخ زده که مهلت انقضا آنها در حال اتمام بود، امروز با همکاری دامپزشکی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان بینالود، از یک واحد بسته‌بندی مواد پروتئینی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: این مرغ ها در حال آماده سازی غیربهداشتی برای عرضه قطعه بندی به عنوان مرغ گرم در بازار بودند که واحد مزبور مهر و موم شد.

جلیلی اضافه کرد: محموله مرغ توقیف و پرونده تخلف تعزیراتی برای آن تشکیل شد.

کشف ۲ تن سویای غیر مجاز
رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بینالود ادامه داد: همچنین امروز در عملیات دیگری، با ردزنی اطلاعاتی اداره جهادکشاورزی شهرستان، ۲ تن سویا که به صورت عرضه خارج از شبکه در حال توزیع و ارسال به یکی از مرغداری‌ها بود، کشف و در محل توقیف شد.

جلیلی از تشکیل پرونده تخلف تعزیراتی در این خصوص خبر داد.

شهرستان بینالود در غرب و شمال غرب مشهد با مساحت هزار و ۱۰۰ کیلومتر مربع، ۵۸ هزار و ۴۸۳ نفر جمعیت دارد. ۳۱ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن بخش‌های شاندیز و طرقبه و دهستانهایی همچون ابرده، جاغرق، زشک و کنگ هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن