شهری

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد خبر داد:

آغاز به کار ۴ جایگاه عرضه کامیونی میوه در مشهد

کد خبر : 51704

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد با اشاره به آغاز به کار ۴ جایگاه عرضه کامیونی میوه برای شب عید از ۲۵ اسفندماه گفت: قیمت‌گذاری در این جایگاه‌ها بر اساس قیمت روز و کیفیت میوه بوده و بر این قیمت‌گذاری چند نهاد نظارت می‌کنند.

به گزارش صبح مشهد، حیدر ساکن برجی در خصوص توزیع میوه شب عید در مشهد اظهار کرد: ۱۲ ایست کار شهرداری در اختیار صنف بار فروشان قرار داده شده و همکاران ما از ۱۳ اسفند ماه در ایست کارها در حال عرضه میوه هستند، اما اطلاع‌رسانی کافی در این زمینه نشده است. این طرح تا زمانی که از آن استقبال شود به قوت خود ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برای ایام عید، ۴ جایگاه عرضه کامیونی میوه در خیابان یوسف‌زاده در بلوار خواجه ربیع، امام خمینی (ره) ۷۷، میدان شهید کاوه و میدان فرهنگ به اتحادیه ما واگذار شده و مباشرین ما در حال عرضه مستقیم خودرویی سیب و پرتقال هستند. اگر جایگاه فضای کافی داشته باشد، شاید سیب زمینی و پیاز نیز برای رفاه حال شهروندان به قیمت کف میدان با نهایتا ۱۰ درصد هزینه‌های پوششی در این جایگاه‌ها عرضه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد تصریح کرد: مقدار میوه‌ای که اتحادیه متعهد شده تا تامین کند، ۴۰۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب است و هیچ مشکلی در تامین میوه برای ایام نوروز وجود ندارد.

ساکن برجی در خصوص قیمت‌های میوه‌ها در این جایگاه‌ها تصریح کرد: قیمت‌گذاری در این جایگاه‌ها بر اساس قیمت روز و کیفیت میوه بوده و در این جایگاه‌ها چند نهاد نیز ناظر بر این موضوع هستند. غالبا خود اتحادیه قیمت‌گذاری را برای ۴ قلم کالا از جمله سیب‌زمینی، پیاز، سیب و پرتقال انجام داده، قیمت‌ها روزانه رصد شده و سازمان‌های نظارتی نیز کنترل‌های خود را از ۸ صبح به بعد انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: این طرح از ۲۵ اسفندماه تا ۳ فروردین اجرا خواهد شد اما اگر نیاز یا درخواست برای عرضه میوه همچنان وجود داشته باشد، عرضه ادامه خواهد داشت

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن