شهری

۲۰۶ المان نوروزی برای مشهد ۱۴۰۰

کد خبر : 39601

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از اکران ۲۰۶ المان شهری جدید و بازآفرینی‌شده به همراه ۳۹ نقاشی دیواری برای استقبال از بهار ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایسنا، یوسفی اظهار کرد: این روزها خیابان‌های شهر مشهد در راستای استقبال از بهار به طرح‌ها و المان‌هایی مزین شدند که آمدن بهار و نوروز ۱۴۰۰ را نوید می‌دهد، بنای ما بر این بوده که مطابق ۱۲ سال گذشته با ذوق و هنر هنرمندان، جشنواره خانه بهار مشهد ۱۴۰۰ را با یکدیگر زیبا و چشم‌نوازتر از قبل ببینیم. وی افزود: در منطقه یک شهرداری ۲۰ المان و پنج نقاشی دیواری، در منطقه ۲ و ۳ مشهد پنج المان و پنج نقاشی دیواری، در مناطق ۴و ۵شهرداری تعداد هفت المان و پنج نقاشی دیواری، در مناطق ۶ و ۷ و ۸ مشهد ۱۰ المان و چهار نقاشی دیواری، در مناطق ۹ و ۱۰ مشهد هفت المان و ۱۴ نقاشی دیواری و در مناطق ۱۱، ۱۲ و ثامن مشهد نیز ۱۱ المان و ۶ نقاشی دیواری جانمایی شده است.

وی گفت: همچنین تعداد ۱۵۰ المان از سال‌های گذشته با تعمیر و مرمت، شست‌وشو و رنگ‌آمیزی مجدد برای جانمایی جدید در شهر آماده شده‌است، در کل تعداد ۲۰۶ المان جدید و قدیمی را در نوروز ۱۴۰۰ در مشهد مشاهده خواهیم کرد، تعداد ۱۵ طرح پوستر گرافیکی که در جشنواره خانه بهار حائز رتبه شده بود نیز از موضوعات قابل اکران در این ایام است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن