شهری

مشارکت بیش از هزار نفر از شهروندان منطقه یک در پویش مشهد مهربان

کد خبر : 58459

مشاور شهردار و مدیر منطقه یک شهرداری مشهد مقدس از مشارکت بیش از یک هزار نفر از شهروندان این منطقه در «پویش مشهد مهربان» با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد مقدس، حسین عبدا.. زاده با بیان این خبر گفت: پویش مشهد مهربان که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شروع و تا پایان اردیبهشت ماه (دهه کرامت) ادامه دارد،طرحی است با هدف آزادسازی زندانیان نیازمند در حوزه جرایم غیرعمد که از سال ۱۴۰۱ به همت شهرداری مشهد مقدس و در مشارکت با ستاد دیه استان انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه عده‌ای ناخواسته و به طور غیر عمد نظیر تصادف، بدهی یا دیه و امثال آن در زندان به سر می‌برند و خانواده‌های آنان پریشان و مستاصل هستند، با تاصی ازعمل خیر خواهانه مقام معظم رهبری که همه ساله مصادف با عید سعید فطر اقدام به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد می‌نمایند، شهرداری منطقه یک نیز با استفاده از بازوی شورای اجتماعی محلات، پس از شناسایی زندانیان غیر عمد در سطح محلات، همچون سال‌های گذشته با استفاده بهینه از ظرفیت‌های مردمی در مساجد،مدارس و نیکوکاران و خیرین محلی، نسبت به این امر خداپسندانه اقدام نموده است.

شهردار منطقه یک ادامه داد: این پویش که در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، تقویت اخلاق اجتماعی و روحیه خیرخواهانه ویژه افراد سرپرست خانواده، زندانیان بالای ۶۵ سال و زنان زندانی در حال انجام است، تاکنون با ثبت بیش از ۱۰۰۰ تراکنش مردمی در منطقه همراه بوده است.

گفتنی است، علاقه‌مندان به مشارکت در طرح خداپسندانه «پویش مشهد مهربان» تا آخر اردیبشهت ماه می‌توانند از طریق انجام تراکنش توسط دستگاه کارتخوان تعبیه شده در مساجد و محل اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، پرداخت آنلاین از طریق مراجعه به سایت ihelping.ir و شماره کارت حساب بانک ملت ستاد دیه خراسان رضوی و همچنین با مراجعه اعضای شورای اجتماعی محلات به درب منزل یا محل کسب، زمینه آزادسازی زندانیان نیازمند غیرعمد را فراهم آورند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن