شهری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی :

طرح برق امید فرصتی مناسبی برای اصلاح الگوی مصرف برق است

کد خبر : 33835

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی گفت: امیدواریم با اجرای طرح برق امید علاوه بر بهره مندی اقشار کم مصرف جامعه از تخفیف صد درصدی ، شاهد کاهش مصرف برق در سایر بخش ها باشیم .

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به جزئیات اجرای طرح برق امید گفت: طرح برق امید فرصت مناسبی برای اصلاح الگوی مصرف برق بوده و این طرح مخصوص مشترکان خانگی است.
وی در تشریح جزئیات برق امید گفت : در این طرح، مشترکان برق به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند که بهای برق مصرفی گروه کم مصرف با ۱۰۰ درصد تخفیف محاسبه می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در ادامه خاطر نشان کرد: مشترکانی که در ماه‌های گرم خرداد تا شهریورماه متوسط مصرف ماهانه آن‌ها در یک دوره تا ۱۰۰ کیلووات ساعت باشد در دسته کم مصرف، ۱۰۱ الی ۳۰۰ کیلو وات ساعت خوش مصرف و مشترکان با مصرف بیش از ۳۰۰ کیلو وات ساعت جزو دسته پرمصرف محاسبه می‌شود و برای سایر ماه‌های سال نیز مشترکانی که مصرف آن‌ها تا ۸۰ کیلووات ساعت باشد جزو مشترکین کم‌مصرف، بین ۸۱ تا ۲۰۰ کیلوات ساعت خوش مصرف و بیش از ۲۰۰ کیلووات ساعت طبق تعرفه‌بندی طرح برق امید مشترک پر مصرف محسوب می‌شوند.
وی از اطلاع رسانی ، آموزش و آگاه سازی،بهینه سازی مصرف انرژی و تعرفه های تشویقی به عنوان مهمترین ابزارهای اجرای این مصوبه یاد کرد و ابراز امیدواری نمود مشترکین پرمصرف با استفاده از فرصت های مناسبی که در این طرح پیش بینی شده از جمله حمایت از نصب پنل های خورشیدی ، مصرف خود را مدیریت نموده و به جمع مشترکان خوش مصرف اضافه شوند .
ذبیحی در پایان گفت : در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی مشترکین سامانه برق امید ( برق من ) از سوی شرکت توانیر تدارک دیده شده و هم استانی های عزیز از طریق لینک پیامکی که برای آنها ارسال خواهد شد ، لازم است این نرم افزار را نصب نموده و ضمن اطلاع از وضعیت مصرف برق خود ، از سایر امکانات آن در جهت اصلاح الگوی مصرف برق و دریافت غیرحضوری خدمات برق بهره مند شوند .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن