استانیزندگیورزشی

عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون مطرح کرد؛ افزایش راندمان کاری با توسعه ورزش محقق می شود/ میزبانی شایسته خراسان رضوی ستودنی است

کد خبر : 18173

معتقدیم ماحصل و خروجی این تورنمنت های ورزشی به تقویت روحیه تیمی و افزایش راندمان کاری منجر خواهد شد.

عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون کشور گفت: انجام کار کارشناسی و اجرایی در پرتو جسم و روحیه سالم تحقق می پذیرد و برگزاری رویدادهای سالیانه ورزشی در قالب همین اصل، سیاستگذاری و اجرا می گردد. به گزارش صبح مشهد، دکتر امیر هوشنگ عصارزاده در حاشیه برگزاری هشتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون و در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بانک توسعه تعاون از بانک های دولتی و جوان کشور بوده و نهمین سال حضور خود در شبکه بانکی کشور را تجربه می کند. وی افزود: بانک توسعه تعاون از بدنه و نیروی انسانی جوان بهره می گیرد و هم اکنون میانگین سنی کارکنان ۳۷ سال می باشد.
عصارزاده ادامه داد: بر اساس همین اصل جوان گرایی و نظر به استرس کاری حاصل از کار بانکی که از حساسیت و دقت زیادی برخوردار هست، سالیانه چندین رویداد ورزشی در تقویم کاری بانک تدوین می گردد و المپیادهای فرهنگی ورزشی کارکنان هم در این راستا تعریف می شود.
وی ادامه داد: بر همین اساس، امسال مفتخریم هشتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بانک توسعه تعاون را با حضور ۸۰۰ نفر از پرسنل در جوار مضجع شریف حضرت رضا ( ع ) برگزار کنیم.
عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون گفت: استفاده معنوی از حضور در مشهد الرضا ( ع ) و ایجاد شور و نشاط ورزشی تاثیر شگرفی بر روحیه همکارانمان داشته و ما جهت برگزاری سایر همایش ها و رویدادهای بانکی، همیشه خراسان رضوی و مشهد را از گزینه های مطرح و قابل توجه می دانیم.
وی خاطر نشان ساخت: امروزه به تقویت روحیه، کار تیمی و فرهنگ کار گروهی بیش از گذشته نیاز داریم و و همچنان معتقدیم کار صحیح در کنار سلامت جسمی، رشد و تحقق می یابد.
وی از میزبانی شایسته مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاون خراسان رضوی هم تشکر ویژه ای نمود و در پاسخ به سوالی در خصوص ورزش قهرمانی گفت: سیاست ما توسعه ورزش همگانی بویژه بین کارکنان هست ولی همکارانی داریم که بصورت فردی کار ورزش قهرمانی را دنبال می کنند و ما خود را متعهد به حمایت از آنان می دانیم که این اتفاق در خصوص یکی از پرسنل که در مسابقات کشتی جهانی قصد حضور داشت، رخ داد.

خود را موظف به حمایت از ورزش و توسعه آن می دانیم

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون هم در گفتگو با خبرنگار ما حمایت از برگزاری مسابقات ورزشی را یک تکلیف سازمانی و کاملا منطقی دانست و افزود: ایجاد شور و نشاط بین پرسنل باعث افزایش راندمان کاری است.
مهدی حسین نژاد ضمن تشکر از شخص مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون خراسان رضوی گفت: جناب محمدی خود یک چهره ورزشی هستند و مسائل را با دقت و کیفیت مطلوبى دنبال می کنند.
وی همچنین از کمک ویژه به قهرمانان ورزشی همکار خبر داد و خاطر نشان ساخت: کاهش استرس ناشی از کار در سایه ورزش همگانی محقق می شود و ما در صندوق از این سیاست حمایت می کنیم.

هزینه در ورزش نوعی سرمایه گذاری است

مدیر سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون توجه و هزینه در حوزه نیروی انسانی را بهترین نوع سرمایه گذاری در ارتقای بهره وری معرفی کرد.
رسول ارجمند در حاشیه مسابقات فوتسال هشتمین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون کشور که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، گفت: یکی از پدیده های مهمی که امروزه دستگاه ها و سازمان ها با آن روبرو هستند، فرسودگی شغلی است و تجربه نشان داده، کارکنان با مرور زمان و بسته به شرایط کاری دچار تحلیل روحی و جسمی می شوند که راهکار ورزش بهترین گزینه برای مواجه و رفع خطرات ناشی از فرسودگی به شمار می رود.
وی ادامه داد: پیشگیری و توجه به حوزه ورزش کارکنان را در راستای حفظ سلامتی وظیفه خود می دانیم و قطعا مقوله ورزش باعث افزایش کارایی و بهره وری و همچنین به تقویت روحیه کار تیمی منجر خواهد شد.

سطح مسابقات نسبت به گذشته بسیار خوب بود

رئیس اداره رفاه کارکنان بانک توسعه تعاون کشور هم گفت: افزایش تعداد بازیکنان و مربیان و کیفیت مطلوب سالن های برگزاری مسابقات به افزایش سطح المپیاد هشتم، کمک شایانی نموده است.
حسین فولادی وندا در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به مسابقات شبکه بانکی کشور در ماه های پیش رو افزود: نفرات برتر این تورنمنت در مسابقات کشوری بانک ها حضور خواهند داشت. وی ادامه داد: یکی از تفاوت های دوره کنونی با گذشته، حضور خانم ها بصورت همزمان با آقایان بوده که امشب ۱۲۰ نفر از پرسنل بانوی بانک توسعه تعاون کشور جهت مسابقات وارد مشهد خواهند شد.
گفتنی است، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال جمهوری اسلامی ایران هم به عنوان مهمان ویژه نظاره گر مسابقات فوتسال کارکنان بانک بود. وی هم در گفتگویی کوتاه تقویت تمرکز و روحیه کار تیمی را از ثمرات برگزاری این رویدادهای ورزشی دانست.

هشتمین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون از ۲۲ مهرماه تا اول آبان ماه سال جاری در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن