زندگیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

سیداحسان علوی مسئول برگزاری اجلاس بین‌المللی میزبانی ایرانی اسلامی مطرح کرد؛ فرهنگ میزبانی رضوی را از مشهد الرضا پایتخت فرهنگی جهان اسلام به سراسر جهان ترویج می‌دهیم

کد خبر : 19728

مسئول برگزاری اجلاس بین‌المللی میزبانی ایرانی اسلامی گفت: فرهنگ میزبانی امام رضایی را از شهر امام رضا(ع) در سراسر جهان ترویج می‌دهیم.
به گزارش صبح مشهد، سیداحسان علوی در پنجمین اجلاس بین‌المللی میزبانی ایرانی اسلامی، اظهار داشت: اجلاس‌های بین‌المللی میزبانی ایرانی اسلامی از ۴ مهر ماه سال ۹۵ آغاز شده و اولین اجلاس با مدیدیریت دانش، دومین اجلاس با موضوع سینما و خانواده، سومین اجلاس با موضوع صنعت گردشگری، چهارمین اجلاس با موضوع افزایش میزان جذب و ماندگاری زائران و گردشگران و پنجمین اجلاس با موضوع ترویج فرهنگ میزبانی امام رضایی برگزار شده است.
وی افزود: ما در مشهد امکانات بالقوه بسیارزیادی داریم که در راس آن‌ها بارگاه منور رضوی بوده و باید با روی باز از زائر و گردشگر در فضای سخت اقتصادی کشور پذیرایی کرد.
مسئول برگزاری اجلاس بین‌المللی میزبانی ایرانی اسلامی با بیان اینکه در شرایط سخت فعلی تمامی مشکلات روی سر فعالان اقتصادی است، اما تلاشمان ارائه شایسته‌ترین خدمات به زائران و مجاوران امام رضا(ع) بوده است، خاطرنشان کرد: همه ما معتقدیم که ایرانیان برترین میزبانی را در میان تمامی کشورهای دنیا دارند و تلاشمان در این اجلاس ترویج فرهنگ میزبانی ایرانی اسلامی در سراسر جهان با همکاری مجموعه‌های مختلف همچون آستان قدس رضوی، استانداری، فرمانداری، شهرداری، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مجموعه‌های متولی این حوزه خواهد بود.
علوی گفت: رویکرد و نگاه میزبانی شایسته ایرانی به عنوان از مهمترین اهداف برگزاری این اجلاس بوده و می‌خواهیم که از شهر امام رضا(ع) با برگزاری اجلاس‌های بین‌المللی میزبانی ایرانی اسلامی، فرهنگ میزبانی امام رضایی را در سراسر جهان ترویج دهیم.

وی حاطر نشان ساخت: صنعت گردشگری با ضریب اشتغال بالا جزء صنایع مهم و پتانسیل کشورمان محسوب می شود، تجربه موفق جوامعی که برای این بخش اهمیت قائل شده اند نشان از حوزه ای تاثیرگذار و قابل سرمایه گذاری در ایجاد اشتغال و گردش مطلوب چرخ های اقتصادی است. صنایع هتل و رستوران که در دوران کنونی یکی از ارکان مهم گردشگری و بخشی از صنعت خدمات به شمار میرود به دلیل ارزآوری و رونق اقتصادی موردتوجه بسیاری از کشورها قرار گرفته است. جای شک نیست، یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورهایی که این صنعت را در دنیای ارتباطات کنونی برای پیشرفت و همگامی با تغییر و تحولات روز و همگامی با توسعه یاری میکند ، مدیریت نوین است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن