اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

همزمان با رویداد مشهد ۲۰۱۷ مسابقات بومی محلی کشورهای اسلامی ویژه بانوان برگزار می شود

کد خبر : 9697

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: همزمان با رویداد مشهد ۲۰۱۷ مسابقات ورزشی متنوع و مهمی از جمله مسابقات بومی محلی کشورهای اسلامی ویژه بانوان، مسابقات کبدی قهرمانی آسیا، مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیا، کونگ فو و دو ومیدانی آسیا برگزار می شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از فارس از مشهد، کوروش صبوریان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در سال آینده و همزمان با رویداد مشهد ۲۰۱۷ مسابقات ورزشی متنوع و مهمی از جمله مسابقات بومی محلی کشورهای اسلامی ویژه بانوان، مسابقات کبدی قهرمانی آسیا، مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیا، کونگ فو و دو ومیدانی آسیا برگزار می شود.

وی این مسابقات را تنها بخشی از رقابت های سال ۲۰۱۷ عنوان کرد و افزود: برای برگزاری مسابقات بین‌المللی به میزبانی مشهد تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان‌های مختلف امضا شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در فروردین ۹۶ به میزبانی مشهد برگزار می شود؛ همچنین شهرداری قرار است  نخستین پیوست فرهنگی رقابت‌های ورزشی که در سطح بین المللی برگزار می شود را ارائه کند.

وی در ادامه بیان کرد:  پیوست فرهنگی باید تهیه و از سوی معاونت فرهنگی اجرایی شود.

صبوریان عنوان کرد: این پیوست در شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی که در قالب مصوبه و با پشتیبانی نماینده ولی فقیه در این استان صورت گرفت، نیز باید اعلام شود.

در ادامه این نشست، رئیس هیأت کبدی خراسان رضوی با ابراز امیدواری نسبت به میزبانی خوب مشهد در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا گفت: این رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان از ۲۷ فروردین تا ۲ اردیبهشت در مجموعه ورزشی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

محمدرضا سعیدی بابیان اینکه تاکنون حضور هفت تیم در این مسابقات قطعی شده است؛ افزود: سه تیم نیز به صورت شفاهی برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن