شهری

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام تبریک به گروه‌های جهادی:

انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادیست

کد خبر : 58466

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با صدور پیامی ضمن تبریک ۱۷ اردیبهشت روز تولد بسیج سازندگی، توسعه و تقویت گروه‌های جهادی را بیش از هر زمان دیگری ضروری عنوان کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام سردار غیاثی در بخشی از پیام خود آورده است: تقویم اردیبهشت ماه ایران اسلامی مزین است به نام بسیج سازندگی که از بطن حقیقت انقلاب روییده شد و با خدمت خالصانه گروه‌های جهادی در مسیر تابناک آرمان‌های این انقلاب، افتخارات بی‌نظیری خلق کرد و در بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی از مشقات و سختی‌های مردم عزیزمان کاست و می‌توان ادعا کرد که جهادگران بسیج سازندگی با ساختن کشورمان در مقاطع مختلف نقشه دشمنان این نظام را برای عقب ماندگی خنثی کردند.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در بخش دیگر این پیام با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی که فرمودند (( ما جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم)) آورده است: هرجا در کشور به حرکت‌های جهادی در عرصه‌های مختلف، میدان داده شد بن‌بست‌ها شکست و سرعت پیشرفت دوچندان شد.

سردار غیاثی همچنین در این پیام با تبریک ۱۷ اردیبهشت روز خجسته بسیج سازندگی خطاب به تمامی جهادگران این عرصه آورده است: حجم عظیم خدمات و دستاوردهای شما عزیزان شور و شعف و امید را در دل‌های این ملت زنده کرده و گسترش این خدمات به خارج از مرزهای کشور می‌تواند الگویی برای ملت‌های منطقه در جهت رشد کم هزینه کشورشان باشد.

سردار غیاثی در پایان پیام خود با تاکید بر ضرورت تلاش مجدانه گروه‌های جهادی آورده است: اینجانب از همه گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف خدمت به این ملت قهرمان بویژه مردم غیور خراسان رضوی تقدیر و تشکر کرده و توفیقات روزافزون شما گروه‌های مردمی را از درگاه ایزد منان خواستارم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن