شهری

برش و رفع خطر ۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه یک

در راستای رویکرد پیشگیرانه در مواجهه با تخلفات ساختمانی در منطقه یک صورت پذیرفت؛

شهردار منطقه ۱ مشهد مقدس از رفع خطر و برش ۲ مورد اسکلت غیر مجاز و غیر ایمن در کمتر از ۷۲ ساعت در این منطقه خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱ مشهد مقدس، محمود برهانی با بیان این خبر گفت: با دستور مقام محترم قضایی و همکاران اجرائیات منطقه دو مورد اسکلت غیرمجاز و غیر ایمن حدود ۲۰۰ مترمربع توسط اداره مهندسی و نظارت بر ساخت و سازهای منطقه یک طی کمتر از ۷۲ ساعت از اجرای تخلف تا اعمال قانون، برش و رفع خطر گردید .

بر همین اساس وی افزود: در تلاشیم با گشت‌زنی مستمر از بروز تخلفات ساختمانی جلو گیری شود البته با توجه به وسعت اراضی محدوده، فشردگی ساخت و سازها، کمبود امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی بعضا این ماموریت‌ها در حوزه استحفاظی از جمله چالش‌های پیش روی مدیریت شهری در جلوگیری موثر و به موقع از تخلفات ساختمانی می‌باشد.

شهردار منطقه ۱ ادامه داد: این در حالی است که مواردی مانند اسکلت‌های غیرمجاز مسکونی معمولا که در دید و دسترسی کافی در مراحل مقدماتی مقدور نمی‌باشد. لذا نیازمند مشارکت شهروندان و اطلاع رسانی به شهرداری می باشد تا به محض رویت تخلف در همان مراحل مقدماتی و پس از طی مراحل قانونی اعمال قانون صورت پذیرد.

شایان ذکر است همراهی و حمایت مقام محترم قضایی در مواجهه با تخلفات در محدوده منطقه نقشی مثبت و تاثیرگذار داشته که بیش از پیش مراتب قدردانی خود را اعلام می داریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا