یادداشت روز

یاد خادمین مردم بعد از فوت نیز زنده است

دو روز مانده به ۱۴ اسفند سال‌روز فوت مرحوم آیت الله واعظ طبسی خادم بارگاه منور مولایمان حضرت امام رضا (ع ) و یاور مردم بویژه در خراسان بزرگ و یار امام خمینی و مقام معظم رهبری ، مجدد گذرم به بیمارستان رضوی افتاد یادم نبود که دو روز دیگر سالگرد فوت مرحوم آیت الله طبسی است عظمت و ارزش بیمارستان و همت آیت الله را برای ساخت این بیمارستان با ارزش و یاد یادداشتی که در دهه هشتاد در مورد آن نوشته و یادآور شده بودم که فقط ساخت همین بیمارستان برای آمرزش پدر و مادر آیت الله طبسی کافی است .

ما حالا به شما میگویم طلب آمرزش افرادی که در این بیمارستان درمان می شوند

برای علو درجات خادم الرضا (ع ) مرحوم آیت الله واعظ طبسی کافی خواهد بود .

بعد از صحبت هایم یک نفر از همراهان به یادم آورد که دو روز دیگر دوشنبه ۱۴ اسفند سال‌روز فوت مرحوم آیت الله طبسی است ، این شد که از قلم خواستم کمک کند تا بنویسم اگر امروز مجموعه حرم مطهر آستان قدس به این عظمت و بیمارستانی به این کارآمدی داریم حاصل سال ها تلاش و قبول رنج و بی مهری هایی است که مرحوم آیت الله واعظ طبسی از گروه ها و افراد سیاسی چپ و راست تحمل و خدا را شکر می کرد و من در زمان دفاع مقدس و بعد از آن توسعه مجموعه حرم مطهر شاهد بخش کوچکی از آن بودم، است .

یاد مرحوم مغفور آیت الله واعظ طبسی که عمر با برکتی در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشت گرامی باد .

محمد حسین روشنک؛ خادم کوچک از جمع خادمین بزرگوار زائرین بارگاه منور رضوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا