اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

قطار تغییرات آستان قدس به بیمارستان رضوی رسید؛ قاسم سلطانی تودیع، رضا سعیدی معارفه شد

کد خبر : 13899

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل بیمارستان رضوی اظهار داشت: بایستی با افزایش
سطح کیفی و کمی خدمات بیمارستان رضوی و توجه به سیاستهای کلان آستان قدس رضوی زمینه تحقق مرجعیت علمی مشهد مقدس و دستگاه منتسب به عالم آل محمد(ص) را فراهم آوریم.
به گزارش صبح مشهد ، سید مرتضی بختیاری اظهار داشت: برنامه ریزی راهبردی برای تحقق منشور ۷ گانه مقام معظم رهبری و تبدیل شدن مشهد به مرجعیت علمی جهان اسلام و قطب سلامت منطقه از اولویت های مورد تاکید تولیت آستان قدس رضوی است.
وی تصریح کرد: بیمارستان فوق تخصصی رضوی از بهترین مجموعه های کشور است و بایستی با ارتباط و تعامل با مراکز دانشگاهی و پژوهشی و استفاده از آخرین دستاوردهای حوزه درمان و سلامت این روند صعودی همچنان افزایش داشته باشد.
وی گفت: ایجاد بستر مناسب برای بهره مندی اقشار محروم، کم درآمد و مستضعف جامعه از خدمات درمانی این مجموعه از دیگر مواردی است که باید در راستای اجرای ماموریت های جدید آستان قدس رضوی با جدیت و مستمر دنبال شود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به خدمات تخصصی پزشکان متخصص و دندانپزشکان در قالب خادمیاران امام رضا(ع) اظهار کرد: بدون شک یکی از مصادیق روشن و موفق توسعه مفهوم خادم، خدمت و مخدوم همین خدمات صادقانه و مخلصانه است که به نام مبارک حضرت رضا(ع) در سطح کشور در حال انجام است.
وی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های دکتر قاسم سلطانی، حسب تایید تولیت آستان قدس رضوی، دکتر رضا سعیدی را به عنوان مدیرعامل جدید بیمارستان فوق تخصصی رضوی معرفی کرد.
دکتر سعیدی متولد ١٣۴٨، دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، متخصص بیماری های کودکان و فوق تخصص نوزادن است.
وی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ریاست مرکز بهداشت استان خراسان رضوی، مدیریت بیمارستان دکتر شیخ و ریاست دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) را در کارنامه دارد.

منبع: آستان نیوز

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن