شهری

پاکسازی ۳ هزار مترمربع از زمین های بایر در روز جاری

در راستای استقبال از بهار 1402؛

به گزارش روابط عمومی منطقه ۶ شهرداری مشهد، کاظم یزدان مهر از پاکسازی و تسطیح ۳ هزار مترمربع از زمین های بایر سطح منطقه به جهت رفع نازیبایی و پیشگیری از شیوع بیماری سالک در روز جاری خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: در راستای بهسازی و ارتقاء سطح بهداشت و رفاه و آسایش شهروندان، اداره خدمات شهری منطقه در روز جاری نسبت به پاکسازی ۳ هزار مترمربع از اراضی رها در سطح ناحیه دو این منطقه اقدام کرد.

شهردار منطقه شش اظهار داشت: این اقدام به منظور حفظ بهداشت محیط شهری، سلامت و بهداشت شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری ها، در راستای استقبال از بهار ۱۴۰۲ صورت گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا