شهری

پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی مشهد تصویب شد

کد خبر : 60320

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد از تصویب پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات ویژه به هنرمندان صنایع دستی مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از میراث‌آریا، حسین امیر کلالی امروز چهارشنبه چهارم مهر ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبرافزود: در راستای ایجاد انگیزه و رونق تولید، با پیگیری‌های صورت گرفته این تسهیلات ویژه برای متقاضیان جدید از بین هنرمندان فعال صنایع دستی مشهد مقدس تصویب شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد ادامه داد: این تسهیلات از محل اعتبارات مشاغل خانگی بوده و با اطلاع رسانی در بین هنرمندان و پس از وصول درخواست و ارسال آن‌ها به کار گروه استانی در اداره تعاون، کار و امور اجتماعی به تصویب رسیده است.

امیرکلالی تصریح کرد: از میان این مصوبات، مبلغ ۱۸ میلیارد ریال در بخش مشاغل خانگی مستقل و مبلغ ۶۷ میلیارد ریال در بخش پشتیبان مشاغل خانگی مصوب شده است.

او یادآور شد: پیگیری برای دریافت تسهیلات ویژه به میزان ۸۵ میلیارد ریال وتصویب و پوشش بیمه ای تامین اجتماعی برای ۱۰۹ هنرمند جدید مشهدی، دو اقدام ویژه اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد مقدس برای حمایت از هنرمندان در شش ماهه اول سال جاری بوده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن