شهری
موضوعات داغ

غلامرضا بنی‌اسدی سرپرست روزنامه شهرآرا می‌شود

غلامرضا بنی‌اسدی سرپرست موسسه فرهنگی هنری شهرآرا که روزنامه شهرآرا زیرمجموعه آن است، می‌شود.
از صبح امروز اخباری مبنی بر دستگیری مدیرعامل موسسه شهرآرا و چند تن دیگر در فضای مجازی منتشر شده است که صحت و سقم آن رسانه‌‌های استان را سردرگم کرده بود، حتی یکی از رسانه‌‌های معتبر نیز این خبر را روی خروجی سایت خود قرار داد اما بعد از دقایقی آن را حذف کرد.

شنیده‌‌ها حاکی از این است غلام رضا بنی اسدی یکی از روزنامه نگاران با سابقه مشهد، به عنوان سرپرست موسسه فرهنگی هنری شهرآرا که روزنامه شهرآرا زیرمجموعه آن است، معرفی می‌شود.
منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. با توجه به مقاله اقای بنی اسد در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتمایی در خصوص سایر سطوح نشان دادن لیاقت این سمت را دارند ، با وجودچنین روزنامه نگاران با وجدانی شاید دولت کمتر بفکر اجحاف حق ملت باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا