اخبار مهم

طرد قریب به ۸ هزار نفر از اتباع کشور افغانستان از مرزهای خراسان رضوی

فرمانده هنگ مرزی تایباد از طرد قریب به ۸هزار نفر از اتباع کشور افغانستان توسط مرزبانان این حوزه مرزی خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ “محمودی” فرمانده هنگ مرزی تایباد در تشریح این خبر گفت: در راستای برخورد با حضور غیر قانونی اتباع کشور های خارجی در خاک ج.ا.ا ، مرزبانان حوزه مرزی تایباد و پلیس با شناسایی افراد غیر مجاز حاضر برخورد قانونی نمودند.

وی در ادامه افزود : مرزبانان هنگ مرزی تایباد طی ۵ روز گذشته موفق شدند ۷۹۰۸ نفر از اتباع کشور افغانستان را که در داخل کشور حضور داشتند از طریق مرز دوغارون طرد و تحویل نماینده کشور افغانستان دادند.

مرزبان درجه یک تایباد در پایان خاطر نشان کرد : حضور غیر قانونی و غیر مجاز اتباع بیگانه در کشور باعث بوجود آمدن مشکلاتی در موارد مختلف خواهد شد که مرزبانان با هوشیاری با این امر برخورد قاطع و جدی خواهند نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا