اخبار مهمورزشی

همزمان با ایام دهه کرامت و با حمایت مجتمع تجاری اداری پاژ؛

آیین اجرا و ثبت رکورد ملی و جهانی پله نوردی ( جامپینگ ) در مشهد برگزارشد

کد خبر : 21365

مراسم اجرا و ثبت رکورد ملی و جهانی پله نوردی جفت پا ( جامپینگ ) با طی کردن ۱۷۸۰ پله در مشهد برگزار شد.
به گزارش صبح مشهد، در این آیین که با نظارت داوران و برای ثبت رکورد در سازمان بین المللی ایمارو برگزار شد، امیر عباس سخن سنج و امیر حسین وحدت در اجرایی سخت و فشرده موفق شدند ۱۷۸۰ پله مجتمع تجاری اداری پاژ را طی کمتر از ۲۷ دقیقه ( ۲۶:۵۵ ) بصورت جفت پا طی نمایند.
امیر عباس سخن سنج ورزشکار حرفه ای خراسان رضوی متولد ۱۳۷۷ در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که از ۹ سالگی در ورزش های مختلفی همچون شنا، جودو و بوکس فعالیت دارم، گفت: خدا رو شکر با تمرینات فراوانی که داشتیم امروز توانستیم این رکورد را در مشهد اجرا و انشالله ثبت نماییم.
وی افزود: گام بعدی ما که در سطح بالاتری انجام خواهد شد، حضور در برنامه عصر جدید شبکه ۳ رسانه ملی و برج میلاد است.
امیر حسین وحدت دیگر ورزشکار حرفه ای کشورمان هم با بیان این که از ۱۳ سالگی فوتبال حرفه ای بازی می کنم، اظهار امیدواری نمود: با ثبت رکوردهای جدید پله نوردی در کشورهای منطقه و اروپایی با تلاش و انشالله حمایت مسئولین شاهد اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی باشیم.
خانم مهندس دائم مدیر بهره برداری مجتمع تجاری اداری پاژ هم با تاکید بر اینکه مجموعه قصد هیچ گونه بهره برداری تبلیغاتی از اجرا و ثبت رکورد جامپینگ را ندارد، افزود: با نگاه به جوان گرایی و حمایت از ورزش های حرفه ای تصمیم گرفتیم بنا به درخواست با ورزشکاران همکاری داشته باشیم و به مدت ۶ ماه این همراهی تداوم یافت.
وی تشریح کرد: طبقه منفی ۵ مجموعه پاژ و تمامی پله ها به مدت ۲ ماه در اختیار ورزشکاران بود و ما هیچ گونه استفاده ای از آن نداشتیم.
مهندس دائم به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اعتماد به جوانان و سپردن امور اجرایی به آنها اشاره و خاطر نشان ساخت: این جوانان سرمایه ها و امید آینده کشور هستند و باید از هم اکنون با حمایت، زمینه بروز استعدادها و شکوفایی آنها برای اداره فردای کشورمان بویژه در عرصه ورزش فراهم ساخت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن