اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

برخورد دو واگن در ایستگاه راه آهن مشهد

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: دو واگن در ایستگاه راه آهن مشهد باهم برخورد کردند.

به گزارش صبح مشهد،ظهر یکشنبه در حین عملیات مانور، دو واگن که غیرعمدی در یک مسیر قرارگرفته بودند، باهم برخورد کردند.وی افزود: پس از رسیدن قطارها به ایستگاه مشهد برخی از واگن‌ها به کارخانه‌های تعمیرات واگن منتقل می‌شوند که عملیات مانور نامیده می‌شود.

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی بیان کرد: خوشبختانه این برخورد خسارت جانی نداشته و خسارت مالی نیز فراوان نبوده است.

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا