شهری

بخشش اجاره بهای ۱۵۰ واحد تجاری مشهد

با اجرای پویش بخشش اجاره بها در دوران تعطیلی کرونا انجام شد

پویش مردمی بخشش اجاره بها در تعطیلات کرونایی به همت ستاد هماهنگی و پشتیبانی کمیته های مردمی مقابله با کرونا در استان آغاز شد و در اولین روز اجرای این پویش اجاره بهای ۱۵۰ واحد تجاری در آذرماه بخشیده شد.

به گزارش صبح مشهد، روشنک، رئیس کانون کارآفرینان استان در این زمینه گفت: در راستای اهداف تدوین شده برای ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا دومین پویش این ستاد پس از نذر ماسک با هدف بخشش اجاره بها در شرایط فشار اقتصادی و الزام به تعطیلی واحدهای صنفی به ویژه در مجتمع های تجاری از طرف موجرین را راه‌اندازی کردیم. وی تاکید کرد: در اولین روز اعلام رسمی این پویش با تماس ۵۲ نفر از موجرین خیر مشهدی با دبیرخانه این پویش ۱۵۰ واحد تجاری اجاره بهای ماه آذر خود را به مستاجران بخشیدند و آن را دریافت نمی کنند.وی گفت: امیدواریم همانند پویش نذر ماسک که با استقبال خیره کننده خیران همراه بود این پویش نیز به همین شکل ادامه داشته باشد و از همه موجرین می خواهیم شرایط سخت این روزها را به یکدیگر آسان کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا