اسلاید شوشهری

افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی

کد خبر : 58505

تیم منتخب کاراته خراسان رضوی که به نمایندگی از فدراسیون کشورمان به مسابقات آسیای مرکزی اعزام شده بود، خوش درخشید و در حوزه های مختلف افتخار آفرینی کرد.

به گزارش صبح مشهد، نمایندگان کاراته کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی ۲۰۲۴ به میزبانی کشور ازبکستان ، در رده های سنی نوجوانان ، جوانان ، امید و بزگسالان در دو بخش انفرادی و تیمی با ۲۵ بازیکن و با کسب مدال طلا، نقره و برنز شمار مدال های کاراته ایران را به عدد ۱۳ رساند.

هادی امیری رییس هیئت کاراته خراسان رضوی درباره نتایج کسب شده در این مسابقات گفت: مسابقات در سطح خیلی خوبی برگزار شده است و کاراته کاران خراسانی در رده های مختلف سنی خوش درخشیدند. وی به نتایج انفرادی کسب شده اشاره کرد و افزود: در بخش آقایان حسین اسلامی و کیوان بابان به مدال طلا دست یافتند.

امیرعباس بیگ محمدلو به مدال نقره و امیرعلی تیموری و امیر اسلامی هم مدال برنز را بدست آوردند. همچنین مدال طلا کومیته تیمی بزرگسالان نیز توسط کیوان بابان ، امیر اسلامی ، مهدی شهگل ، هادی کیانی ، محمد امیری ، سجاد مهربان و امیرعباس بیگ محمدلو بدست آمد.

امیری به نتایج انفرادی بخش بانوان اشاره و تصریح کرد: فاطمه عروجی و یگانه رضایی به مدال نقره دست یافتند. حنانه باغبان ، فاطمه نخعی ، حنانه باغبان و فاطمه نخعی نیز به مدال برنز رسیدند. همچنین مدال طلا کاتا تیمی بزرگسالان نیز توسط حنانه باغبان ، فاطمه نخعی ، ریحانه پیرزاد و نگین زهانی کسب شد.

وی با بیان این که هادی امیری ، یوسف گواه ، میثم بابائی ،جواد صیامی و حمیدرضا برفر اعضای کادر فنی تیم اعزامی به ازبکستان را تشکیل می دادند، افزود: آزمون کسب ارتقا مربیگری آسیا در دو بخش کاتا و کومیته به میزبانی سمرقند از بکستان برگزار شد و در این آزمون هادی امیری ریاست هیات کاراته در بخش کومیته و حمید رضا برفر در بخش کاتا موفق به کسب درجه مربیگری شدند. همچنین محمد زمانی ، محمد واحدی فرد و فرزاد فیروزه ای هم موفق به کسب درجه داوری آسیا شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن