اسلاید شواقتصادی

برداشت ۲۲۰ هزار تن ذرت علوفه ای از مزارع شهرستان مشهد

معاون رییس سازمان ومدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از برداشت ۲۲۰هزارتن ذرت علوفه ای از مزارع این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، علی اکبر قارزی بیان کرد: عملیات برداشت ذرت ازمزارع این شهرستان اوایل مهر آغاز شد و تا اواخرآبان ماه ادامه داشت.

قارزی تصریح کرد: این شهرستان تاکنون با سطح زیر کشت ۴هزارهکتار و برداشت ۵۵تن از هر هکتار، رتبه نخست در تولید این محصول را در خراسان به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول تأکید کرد: جهادکشاورزی توانست بانظارت بر کاشت، داشت و برداشت محصول، ارائه مشاوره‌های کارشناسان جهاد‌و تأمین و توزیع به موقع نهاده‌های کشاورزی وبهره گیری از روشهای به روز در صنعت کشاورزی همراه با دانش و تجربه متخصصان خود به راندمان مطلوب برداشت ذرت علوفه ای جهت خوراک دام برسد.

وی در انتها افزود:ذرت علوفه‌ای با هدف تامین علوفه مورد نیاز دامداری‌های کشور تولید شود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا