در راستای رسیدگی به درخواستهای شهروندی، ۱۸۲ پروژه عمرانی خرد توسط امور راهبری مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی دو ماه گذشته در این منطقه اجرا شده است. این اقدامات با هدف رفع مشکلات موضعی و ارتقای کیفیت خدمات شهری انجام شده است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد مقدس، محمود برهانی شهردار منطقه یک با اعلام این خبر گفت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ هر سال بودجهای را به مناطق مختلف شهرداری اختصاص میدهد تا به درخواستهای شهروندان در حوزه خدمات عمرانی پاسخ داده شود و هدف اصلی آن، رفع فوری مشکلات عمرانی شهروندان است.
وی افزود: “در همین راستا طی دو ماه گذشته، ۸۲ مورد لکهگیری و بهسازی آسفالت، ۶۲ مورد بهبود و بهسازی مسیل و کانال، ۲۹ مورد بهسازی پیادهروها، و ۹ مورد بهبود فضای سبز به همت امور راهبری ۱۳۷ منطقه و با همکاری اداره فنی و عمران به درخواست شهروندان رسیدگی شده است.
شهردار منطقه ۱ در پایان تأکید کرد: “این پروژهها، هرچند کوچک مقیاس، نقش مهمی در رفع مشکلات شهروندان و بهبود رفاه عمومی دارند. ما در منطقه یک در تلاش هستیم تا با نظارت دقیق و برنامهریزی مستمر در حیطه وظایف قانونی و امکانات موجود نیازهای بیشتری از شهروندان را با سرعت و کیفیت بالاتر پاسخ دهیم.
این اقدامات گامی مؤثر در راستای توسعه خدمات شهری ، اعتماد سازی و تحقق درخواستهای مردمی است.