مجمع نکوداشت غدیر

تحولات استراتژیک در روابط عمومی مجمع نکو داشت غدیر

کد خبر : 61120

مدیر روابط عمومی مجمع نکو داشت غدیر: روابط عمومی مجمع نکو داشت غدیر در مسیر تبدیل شدن به مرجعیت در حوزه آموزش مذهبی و سبک زندگی غدیری است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی مجمع نکو داشت غدیر، محمد حسین محمددوست، مدیر روابط عمومی این مجمع، در سخنانی به اهمیت و نقش استراتژیک روابط عمومی در دستگاه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: تصمیماتی که از دالان افکار عمومی و روابط عمومی می‌گذرد، تصمیماتی استراتژیک و مبتنی بر شواهد است.

وی افزود: امروز روابط عمومی به یک عنصر کنشگر استراتژیک تبدیل شده است که نقشش صرفاً اطلاع‌رسانی نیست، بلکه نقش تحلیلی و واکاوی نیز دارد.
محمددوست تأکید کرد که روابط عمومی به عنوان یک کنشگر متعامل و خط مواصلاتی برای ارتباط دستگاه‌های مختلف با افراد، دارای یک نقش استراتژیک است.

مدیر روابط عمومی مجمع نکو داشت غدیر به افزایش تولید اطلاعات در حوزه فناوری و ارتباطات جهانی و تغییرات اطلاعات در دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: جذب مخاطب در روابط عمومی به یک هنر تبدیل شده است و حفظ این مخاطبان هنر برجسته‌تری است.

وی همچنین از تشکیل میز تحریریه با حضور اساتید دانشگاه، حوزه علمیه و اصحاب رسانه خبر داد و بیان کرد که با ارتباط مؤثر با این افراد، مقالات و پژوهش‌های علمی و مذهبی با محوریت ترویج فرهنگ غدیرتولید می‌شود.

محمددوست در ادامه به بازنشر اخبار منتشره دانشگاه در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی مجمع نکو داشت غدیر در مسیر تبدیل شدن به مرجعیت در حوزه آموزش مذهبی و سبک زندگی غدیری است.

وی دو رویکرد مهم در روابط عمومی در ماه‌های گذشته را تبدیل شدن به مرجعیت رسانه‌ای دانست و گفت: با تعریف لایه‌های مختلف خبری و پوشش حداکثری رویدادها در حوزه ترویج فرهنگ غدیر، توانستیم برای مردم و رسانه‌های مختلف استان و حتی برخی رسانه‌های ملی و بین‌المللی در حوزه فرهنگ غدیر یک مرجعیت رسانه‌ای ایجاد کنیم.

مدیر روابط عمومی مجمع نکو داشت غدیر همچنین به ورود این مجمع به همه حوزه‌های ارتباطی و تکنولوژی اشاره کرد و گفت: امروز می‌توانیم ادعا کنیم که روابط عمومی مجمع در همه حوزه‌های ارتباطی و تکنولوژی ورود کرده است و در پلتفرم‌های مختلف داخلی کانال دارد.

وی از آغاز طراحی محصولی در حوزه هوش مصنوعی با همکاری روابط عمومی و معاونت تحقیقات و فناوری در حوزه ارتباطات در آینده‌ای نزدیک خبر داد و به انتشار ۱۰۰۰ خبر پوششی، دریافتی و تولیدی در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: اخبار تولیدی مجمع در حوزه‌های مختلفی نظیر معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای مجمع، فعالیت‌ها و نشست‌ها تهیه شده است.

وی تاکید کرد: این تحولات نشان‌دهنده عزم مجمع نکو داشت غدیر در راستای ترویج فرهنگ غدیر و ایجاد ارتباط مؤثر با جامعه و رسانه‌ها است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن