شهری

بر اساس ارزیابی سه ماهه دوم سال 1403 معاونت معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد مقدس معین شد؛

ادارات خدمات شهری و فضای سبز منطقه یک در بین برترین های مناطق ۱۳ گانه مشهد

کد خبر : 60618

سرپرست شهرداری منطقه یک از کسب رتبه اول اداره خدمات شهری منطقه یک در حوزه های منظر محیط زیست و منظر خدمات شهری دربین مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد مقدس، محمود برهانی با بیان این خبر اظهار کرد: طبق بررسی ها و ارزیابی صورت گرفته توسط معاونت محترم محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۳، رتبه‌بندی اقدامات و فعالیت‌های ادارات خدمات شهری و فضای سبز مناطق انجام و منطقه یک موفق به کسب رتبه دوم این ارزیابی شدند.

سرپرست شهرداری منطقه یک ضمن تقدیر از فعالیت‌های بی‌وقفه ادارت اجرایی این منطقه خاطر نشان کرد: همت و تلاش خاضعانه و خالصانه همکاران ادارات خدمات شهری و فضای سبز در خدمت‌رسانی به زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع)، اجرای به موقع برنامه‌ها، همکاری در مواقع بحران و استفاده بهینه از منابع در پروژه‌های شهری در مجموع با میانگین امتیاز ۸۹٫۷۸ و ثبت عملکرد مطلوب، حائز رتبه دوم در بین مناطق شهرداری مشهد مقدس شد.

وی تصریح کرد: شایان ذکر است در حوزه های منظر محیط زیست با کسب نمره ۹۷٫۰۸ و از منظر خدمات شهری با معدل ۹۳٫۳۷ دربین مناطق ۱۳ گانه شهرداری منطقه یک حائز رتبه اول شده و در منظر فضای سبز نیز با میانگین ۸۶٫۶۷ رتبه دوم را کسب نموده است. همچنین از منظر مدیریت ساماندهی و بند ۲۰ نیز به همت مسئولین و کارشناسان این حوزه موفق به کسب رتبه سوم شده ایم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن