تعامل با مخاطبان

گزارش نظرسنجی همایش استقبال از غدیر (رخصت)

کد خبر : 60084

ضمن قدردانی از همه عزیزانی که در همایش استقبال از غدیر حضور داشتند و همچنین تشکر از کسانی که در برگزاری این همایش به مجمع کمک کردند، گزارش نظرسنجی این همایش خدمت دوستان عزیز ارایه می گردد و در پایان گزارش می توانید نمودارهای تصویری کیفیت برگزاری همایش را ملاحظه نمایید:

  ۱ـ به نظر شما این همایش تا چه حد توانسته بر سطح آگاهی خیرین تاثیر بگذارد؟

 

قسمت ارائه گزارش آقای فلاح مناسب بود و به نظرم قدرت جذب بیشتری داشت.

    به عنوان همایش استقبال از غدیر در این زمینه برای مجمع و ما خوب بود.

    خیلی.

    در حد متوسط.

    تا جایی که بنده مطلع شده ام، این اولین همایش استقبال از غدیر در کشور بوده و برای برگزاری آن در حد خیلی خوب و عالی بسیار تلاش شده بود که البته اینچنین هم بود. ولی امیدواریم که همیشه حرفها و ایده های جدید و اجراهای پر محتواتر داشته باشید.

    خیلی خوب بود.

    بعد از ۲ ساعت حضور در جلسه فعلا هیچ. معرفی برنامه های مجمع کافی بود.    تا حد قابل قبولی در آگاهی من مؤثر بود.

    برگزای این همایش ها خوب است.

    برگزای این همایش ها برای بالابردن درصد سطح آگاهی مردم و خیرین در راستای فرهنگ غدیرخوب است؛ تا مردم و خیرین از برنامه های مجمع در راستای جشن های غدیربهره مند شوند.

    نسبتا خوب بوده است.

    فراوان.

    بسیار زیاد.

    کار خیلی خوبی بود.

    در شفاف سازی و ایجاد آرامش و اطمینان برای مردم و خیرین برای کمک به مجمع بسیار مناسب بود.

    زیاد.

خیلی زیاد.

بسیار زیاد.

شما از عملکردتان در گذشته گزارشی را ارائه فرمودید، اما بنده شخصا انتظار داشتم در این همایش، نیازها و کمبودهای مالی و معنوی مجمع  را هم بیان می کردید و ما را در جریان می گذاشتید تا ما بتوانیم در حد توانمان به مجمع کمک کنیم و با دست پر از شما خداحافظی کنیم.(کاری فراتر از طرح قلک).

بنده ی حقیر دورادور با این موسسه آشنا بوده و همکاری خیلی خیلی کوچکی داشتم. اما این همایش باعث شد مجمع را لمس کرده و به خود ببالم.

خوب بود و تاثیر گذار.

بسیار خوب بود. امیدوارم که محافلی این گونه برای گرد هم آیی اعضا در طی سال ادامه داشته باشد.

 

خوب بود. ولی بهتر بود که برنامه در ابتدا با مسائل عمومی او ارائه گزارش از فعالیتهای مجمع و بعد ازآن به موضوع های دیگر پرداخته می شد.

خوب.

خوب بوده، فقط می بایست اطلاع رسانی پس از همایش نیز قابل توجه باشد.

زیاد.

بسیار خوب بود.

اگر غیر از مردم، افراد تاثیر گزار هم به مراسم دعوت می شدند، می توانست به اهداف مجمع کمک بیشتری کند.

خوب.

 ۲ ـ چه پیشنهادهایی جهت برگزار شدن همایش بعدی دارید؟

 تکرار همایش هر ۶ ماه یک بار با مردم لازم است.

    چیدمان برنامه های پیش بینی شده خیلی مهم است. بعد از سرود و قرآن، انتظار این بود که فعالیت های مجمع توسط یکی از مسئولین توضیح داده شود، سپس، ساخت فیلم به عنوان  گوشه ای از فعالیت بازگو گردد؛ آن هم به تفصیلی که ارائه شد به نظرم لزومی نداشت.

۱سالن با سیستم خوب سرمایشی را انتخاب نمائید. ۲- افراد بیشتری را دعوت کنید. ۳- صرفا خیرین و مردم را دعوت نکنید، اقشار دیگر جامعه مثل هنرمندان و ورزشکاران را نیز دعوت نمائید.

همینطوری عالی بود.

 اطلاع رسانی بهتر قبل از برگزاری همایش؛ از طریق ارسال دعوتنامه و بروشور و توضیحات قبلی، چراکه بنده به شخصه  قبل از حضور در همایش آشنایی چندانی با مجمع نداشتم.

    گزارش های ماهیانه و سالانه به صورت نمودار و چارت در اسلایدها نمایش داده شود.

    نسبت به ترتیب اجرای برنامه ها دقت و هماهنگی بیشتری شود و بسته به درجه اهمیت موضوعات از میهمانان دعوت شود.

    کلیپ های پخش شده اصلا خوب نبودند.

    مطالب ذکر شده در سخنرانی مدیر به عنوان بروشور ارائه شود.

    در همایش های بعدی از پیشکسوتان مجمع جهت دعوت وپیگیری به عمل آمده باشد.

    برنامه همایش بدون زمان بندی و اعلام قبلی و با تاخیر صورت گرفت؛ که این تاخیر باعث عقب افتادن  دیگر برنامه ها می شود.

درهمایش نشانی از تدبیر و مدیریت مشاهده نمی‌کردیم.آشفته بازاری بود….

 

۳ ـ برگزاری چه همایش های دیگری را پیشنهاد می کنید؟

 به نظرم برای برنامه های پیش رو و تولید برنامه جدید، مانند برنامه فصلی، اتاق فکر و جلسات هماهنگی داشته باشید.اگر بتوانید بعد از همایش مردم و خیرین را بر اساس شغل، توانایی یا هر پارامتر دیگر به کارگروه های ده و بیست نفره تقسیم کنید؛ ضمن برگزاری جلسات ماهانه برای تجدید دیدار می توانید از توانایی های این گروه ها نیز بهره مند شوید. ضمن راه اندازی برنامه های جدیدتر دایره اطلاع رسانی را گسترش دهید.

 برگزاری همایش هایی که معرفی حضوری یا غیر حضوری بچه هایی که موفقیت های علمی ، هنری و اجتماعی داشته اند و به نوعی هم نخبه و افراد موفق عضو مجمع می باشند.

    همایش و جشنی برای ایتام.نابینایان و…

    اطلاع رسانی های بعدی اگر در قالب چنین همایش هایی که البته نه با هزینه های بالا انجام شود، بهتر و اثر گذارتر است. به عبارتی دیدارهای نزدیک و ارتباط های بیشتر مردم و خیرین با مجمع از طریق حضور در همایش ها و یا به صورتهای دیگر باعث تبادل نظرات و دیده شدن نقطه ضعف ها و نقاط قوت و موفقیت در این مسیر خواهد شد.

    برگزاری جشن ها و مراسم های شاد برای بچه ها با هزینه کمتر و بیشتر جهت همفکری برای ارتقاء علمی و پیشرفت ذهنی و روحی بچه ها در تمامی ابعاد.

 همایش هایی که بتوانید مردم را نسبت به امور غدیر ومجمع معرفی و آگاه سازید.

همایش ها و برنامه های دیگر در جهت معرفی فیلم حضرت علی (ع) مثل اسباب بازی، موسیقی ، ورزش و….

به مناسبت های گوناگون مانند عید نوروز و یا بازگشایی مدارس می توان جهت برگزاری همایش ها اقدام نمود.

می توانید بر روی همایش های اینترنتی هم فکر کنید.

همایش های این چنینی بصورت دو یا سه بار در سال.

جلسات هم اندیشی برای ارتقاء و بهبود امور مجمع در شقوق مختلف و همایش های سالانه با حضور همه مردم و خیرین به منظور جلب مشارکت در فعالیتهای مجمع و کمک فکری.

 ۴ـ انتـقـادات

نداشتن برنامه زمان بندی داخل پکیج های اهدائی به مردم و به همه . ۲- طولانی شدن برنامه. ۳- رعایت نشدن شئونات و تکریم و کرامت انسانی.

 

برنامه و مدت زمان همایش از ابتدا مشخص نبود.

مدت زمان همایش کمی طولانی و خسته کننده بود.

 ۵ـ پیـشـنهــادات

 پیشنهادهایی خدمتتان عرض می کنم من جمله اینکه، بسته های اهدایی مجمع به بچه ها با موضوع غدیر و در قالب کتاب ، اسباب بازی و … یعنی با توجه به گروه های سنی بچه ها و علاقه برایشان تهیه شود. با توجه به وسایل بازی، شادی و فکری متنوعی که در بازار برای سنین مختلف وجود دارد می توان با هزینه های کم این بسته ها را آماده کرد و به آنها هدیه داد. برای زنان سرپرست خانواربمناسبت غدیر کارآفرینی کنید,

اکتفا کردن به توزیع کتاب و شربت و شام و …. به عنوان کار فرهنگی کافی نیست. جایی که دشمنان شیعه همه همت خودشان را جهت این شبهات بکار می بندند، جادارد علاوه بر اینها، فعالیت فرهنگیو نشست های علمی و تخصصی غدیری هم  انجام گردد. در صورت تمایل موسساتی هستند که در خصوص امور فرهنگی و آموزشی می توان از کمکشان بهره گرفت.

 ۶ـ نظــرات

 دید باز و ایده ها و طرز تفکر ماورای جامعه امروزی که شما دارید همیشه قابل تحسین بوده و امیدوارم روزی برسد که به غدیر به دید بازتری نگاه کنند. آشنا شدن با این مجمع جزو افتخارات زندگی من و از نعمات منزل شده به زندگی من است. از اینکه واسطه شدید و دست ما را در دست خداوند گذاشتید از شما ممنونم. تقبل الله منا و منکم.

    از حضور در جمع شما بسیار حس خوبی پیداکردم و لطف خدا شامل حال من شد.

    خدا خیرتان دهد لطفا از این کارتان خسته نشوید.

    اسم همایشتان بسیار دل چسب بود: رخصت…

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن